Beantwoord

Kan ik Digitenne via een KPN winkel toevoegen?

  • 10 June 2021
  • 6 reacties
  • 610 keer bekeken

Beste forumleden,

We hebben een KPN alles in één abonnement  met opnemen pakket voor glasvezel. Ik ben nu op een camping, de daar geleverde Ziggo werkt voor ons niet.

Was van plan om een Digitenne bij mijn abonnement te plussen. Klopt het dat dit dan €5 extra wordt. De volgende vraag is, kan dit in een KPN winkel, waarbij de set dan meteen kan worden meegenomen?

Al vast bedankt voor een antwoord.

Hans

icon

Beste antwoord door Sebastiaan_ 10 June 2021, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @HansOm, welkom op het forum! De collega's in de winkel zullen het zeker toe kunnen voegen aan je pakket maar dit kan alleen via pakketdienst geleverd worden. Digitenne tuners hebben we niet in de winkel liggen. Het makkelijkste is om te bellen naar de klantenservice (0800-0402). Daarnaast is het verstandig om te vragen of er voldoende bereik is op de betreffende postcode.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HansOm ,

In welke plaats ga jij Digitenne gebruiken? Want dan kan ik jou aangeven of je wel/niet daar een goede ontvangst gaat krijgen.

Hallo @HansOm ,

In welke plaats ga jij Digitenne gebruiken? Want dan kan ik jou aangeven of je wel/niet daar een goede ontvangst gaat krijgen. 

Vakantiepark Lunsbergen  bij Borger (tussen Borger en Rolde)

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @HansOm ,

Ik woon daar redelijk in de buurt. Je kunt daar wel Digitenne ontvangen, maar alleen als je de antenne buiten plaatst, bv op de dakrand van jouw huisje of caravan. Zie als voorbeeld hoe ik mijn antenne heb geplaatst: 
 

Sebastiaan en Noordzee,

Bedankt voor jullie snelle reacties en adviezen.

Voor nu dus geen oplossing, want niet verkrijgbaar in de winkel. Maar wachten tot ik weer thuis ben. Één van de 3 ontvangers uit het pakket en een Digitenne toevoegen, heb ik de volgende vakantie tenminste een Digitenne ontvanger bij me.

Vr.vr. Hans

 

Reputatie 4
Badge +5

We kunnen de tuner ook naar het vakantiepark sturen @HansOm! Maar als je daar nog een paar dagen bent is het misschien verstandiger voor de volgende keer (i.v.m. leveringstijd). In ieder geval, nog een fijne vakantie! :relaxed: