Beantwoord

Kapotte digitenne ontvanger gekregen

  • 15 February 2019
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Zondag avond een digitenne abbonement afgesloten, en gisteren kreeg ik het hele pakket binnen. Netjes aangesloten volgens de gebruiksaanwijzing. Alleen hij doet letterlijk helemaal niks, hij gaat gewoon niet aan. Meteen de klantenservice besteld (20 minuten in de wachtrij gestaan) maar die vertelde mij dat het kastje pas aan kon als mijn abbonement in gaat (20 februari) en dat ik dus tot die tijd maar moest wachten. Ik vondt dit maar een vreemd verhaal en heb toen maar een chat opgestart met een medewerker. Die vertelde inderdaad dat mijn kastje gewoon kapot geleverd is. Maar dat ik tot de 20e moet wachten om dit officieel te kunnen melden en daarna kunnen jullie pas een nieuwe opsturen. Dit vindt ik absoluut belachelijk aangezien ik wel vanaf de 20e betaal en jullie een kapot kastje hebben geleverd. Ook vindt ik het vreemd dat als ik 10 februari een abbonement afsluit deze pas ingaat op de 20e en niet meteen als je hem actief maakt! Ik hoop dat jullie wel een goede oplossing hebben want ik ben er nu al namelijk aardig klaar mee.
icon

Beste antwoord door Nadia 18 February 2019, 19:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo Mars1994, welkom op het KPN forum. Dat is zuur! Begrijpelijk dat je er van baalt. Je geeft aan dat de Digitenne tuner niet aan gaat? Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? (postcode, huisnummer, naam contractant etc.) Dan kijk ik graag even met je mee 🙂
Aangevuld
Reputatie 7
Fijn dat je jouw gegevens hebt aangevuld in het profiel. Checkvraag: jouw nieuwe Digitenne tuner geeft niks aan op het voorste display?
Zoals (random) cijfers etc?

Nee hij gaat gewoon niet aan, ligt ook niet aan het stopcontact aangezien ik me telefoon wel kan opladen in dat stopcontact
Krijg ik hier nog een antwoord op?
Reputatie 7
Hey Mars1994, daar ben ik weer. Lijkt wel of is de voedingsadapter defect. Ik heb je een nieuwe verzonden! Je hebt 'm binnen 1-2 werkdagen in huis. Nog net voor je abonnement ingaat. Als je het in huis hebt hoor ik graag of je tuner het dan wel doet, laat je het weten?
Reputatie 7
Hey hey @Mars1994, het is hier al een tijdje stil. Geniet je al van het scherpe Digitennesignaal? Ik ben heel benieuwd of de voedingsadapter jouw redding is geweest? 🙂 Laat je het me weten?

Reageer