Beantwoord

Kastje digitenne

  • 15 March 2020
  • 44 reacties
  • 386 keer bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@beugeltje Wat ideaal dat je het bij de buren kon testen en dat je de resolutie hebt weten aan te passen. Je hebt nu beeld, maar geen zenders. Top dat je je CAS-ID ook op de foto hebt gezet:wink: , nu kon ik de status van het kastje even opvragen. Het kastje is administratie niet geregistreerd in ons systeem. 
Zou je de rest van je gegevens ook willen invullen op je profiel? Dan koppel ik het Cas-nummer aan het abonnement dat je bij ons hebt. :smile:

nee geen fout code en er zit geen lampje op de antenne voor binnen,hij geeft nu aan ,deze zender bestaat niet

Reputatie 7
Badge +28

Kijk eens of je wel NPO-1 kunt ontvangen. 

 

Wat is jouw locatie? 

Mogelijk zit je te ver van een zendmast af en heb je een buitenantenne nodig. 

 

ja oke wel raar dan nooit last van gehad,altijd een antenne voor binnen gebruikt

Reputatie 7
Badge +28

In welke plaats ben je nu ?

Want dan kan ik jou verder helpen met het zoeken van zenders.

 

groningen

Reputatie 7
Badge +28

OK, In Groningen kun je met een binnenantenne prima uit de voeten. 

Kijk om te beginnen is of je handmatig kunt zenders zoeken op kanaal 40. 

Als het goed is komen er dan 5 TV-zenders te voorschijn. 

 

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor RTS. Voor jou is dat kanaal 40.    
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening
Reputatie 7
Badge +28

En zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

niks gevonden geeft hij aan:tired_face:

Reputatie 7
Badge +28

Kun je de antenne ergens hoger plaatsen en/of een beetje draaien. 
 

En dan nog een keer zenders zoeken. De zendmast staat in Euvelgunne, niet ver van de ringweg. 

ja dat doe ik iedere keer al draaien,pff ik heb het zo ver als ik kan ingevuld

het kasje heb ik van scarlet

komt van kpn zag ik maar heb een abonement bij scarlet

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt dan bij Scarlet aankloppen voor een andere antenne.  
 

Je kunt nu ook kiezen of je bij KPN een abonnement gaat afsluiten voor Digitenne. Kijk daarvoor naar eens op de website www.digitenne.nl

Het is ook mogelijk om een FTA-ontvanger aan te schaffen voor alleen de NPO-zenders en de regionale zender. 

oke ik bel morgen wel ff er heen ,thanks

maar ze hebben me een nieuwe ontvanger gestuurd

Reputatie 7
Badge +28

Vermoedelijk is de antenne defect. 

Reputatie 7
Badge +17

@beugeltje Bedankt voor het invullen van je gegevens, maar helaas kan ik je niet verder helpen. Ik vermoed dat Scarlet het CAS-ID moet koppelen aan je abonnement, zoals ik net al aangaf. Je hebt immers een nieuw kastje ontvangen. Het oude kastje staat is waarschijnlijk nog geregistreerd. Hopelijk is de klantenservice bereikbaar vandaag. Zo niet, wellicht de overweging waard om bij te komen? :wink:  Niet alleen omdat we in het weekend bereikbaar zijn, ook omdat Noordzee er als de kippen bij is als het om Digitenne gaat! :star::star::star:

 

oke ik ga morgen bellen,bedankt voor de moeite ,en dat nog wel op een zondag .ik laat het weten waar het aan lag dankjullie wel

Reageer