Vraag

Klacht over afwikkeling probleem ontvangst ESPN 1

  • 24 June 2022
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik ben ondersteuner op een instelling van verstandelijk gehandicapten. Een cliënt heeft sinds 2 mnd digitenne met ESPN 1 en 2. We zijn nu al een mnd bezig op ESPN 1 in de lucht te krijgen. In totaal zo’n 2,5 uur aan de telefoon gezeten met klantenservice. Allerlei beloftes; na het resetten zal alles werken. Mooi niet. Belofte om dan een nieuwe insteekkaart te sturen wordt ook niet nagekomen. Waardeloos. Ook mensen met een handicap hebben recht op hetgene waar ze voor betalen!!!! KPN, schaam je!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hans de Ridder en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je probleem kenbaar maakt. Ik kan me, afgaande op je relaas, voorstellen dat je dit als waardeloos ervaart en dit is ook niet wat je van ons hoeft te verwachten. Ik maak hier graag werk van zodat je cliënt straks ook naar de zenders van ESPN kan kijken. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je hier de gegevens in plaatsen van de cliënt in kwestie? Dan kan ik het abonnement erbij pakken en vanuit daar kijken wat er verder nog moet gebeuren!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Doornekamp33 & @Hans de Ridder , ik heb enkele off topic berichten verwijderd! 

Reputatie 7
Badge +12

@Hans de Ridder , als je je forumprofiel in zou willen vullen dan kan ik vanaf hier eens mee gaan kijken en richting een oplossing werken!

Reputatie 7
Badge +12

Dag @Hans de Ridder , spijtig genoeg heb ik niks meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden en daarom sluit ik dit topic!