Beantwoord

kpn digitenne, omruilen ontvanger

  • 27 January 2019
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

heb nieuwe tv moeten kopen wilde aansluiten op kastje maar kastje is scart aansluiting en tv hdmi moet kastje omgeruild worden heb kpn erg lang

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 16:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo radv,

Vermoedelijk kijk je nog met een oude ontvanger naar Digitenne. In de komende maanden gaat iedereen een nieuwe ontvanger krijgen vanwege de overgang naar een nieuw systeem.

Ik raad jou aan om nu al de ontvanger om te ruilen, want bij de nieuwe ontvanger wordt wel een HDMI-aansluiting gebruikt.

Je kan hier een moderator vragen of je jouw ontvanger nu al mag omruilen voor een nieuwe DVB-T2 ontvanger. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Is alleen maar zichtbaar voor jou en een moderator.

Dan kan je daarna sneller geholpen worden. Geef je even een seintje als de gegevens gevuld zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @radv Goed dat je je hier meldt! De meeste nieuwe tv's hebben inderdaad geen scart-aansluiting meer en onze oude Digitenne-ontvangers hebben dat nog wel. Daar zijn verloopstukjes voor te krijgen, maar zoals Noordzee al heel terecht aangeeft is het een verstandiger idee om je ontvanger om te wisselen. We zijn druk bezig om een aantal veranderingen door te voeren op Digitenne-gebied. Omdat we overgaan naar een nieuwe uitzendtechniek worden alle oude ontvangers omgewisseld. Met die nieuwe ontvanger kun je in HD tv gaan kijken en ze hebben die HDMI-aansluiting. Je kunt je ontvanger zelf omwisselen, maar ik kan dat ook voor je doen. Vul in dat geval je gegevens in, zoals Noordzee al aanraadde en ik ga voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @radv Ik was nog even nieuwsgierig of alles inmiddels duidelijk is geworden. Heb je de ontvanger al kunnen omruilen? Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.

Reageer