Beantwoord

KPN Klantenservice het mailadres

  • 1 July 2021
  • 10 reacties
  • 1871 keer bekeken

Een vraag wat is het mailadres van KPN klantenservice kan helaas niet vinden.

Mvgr

R.I Tendean

icon

Beste antwoord door huistijger 1 July 2021, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is simpel: de klantenservice van KPN  heeft geen emailadres. Je kunt niet mailen.

Dat is simpel: de klantenservice heeft geen emailadres. Je kunt niet mailen.

ja ok simpel vind ik het toaal niet maar sinds wanneer is dat weet u dat 

 

@RoelieIndra  Klantenservice heeft geen mailadres. U kunt het beste bellen via 0800-0402 gratis nummer of een chat starten via Contact en klantenservice | KPN. Klik hier ( in uw geval) op administratie, dan naar beneden scrollen en klik op "ik heb een andere vraag of wil graag contact", In het midden van die pagina is de chat.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RoelieIndra 
Je kun hier ook je vraag stellen of via het contactformulier
Of chatten via de LiveChat functie
Of via het klachtenformulier een klacht indienen.

Ook bellen is een optie 0800 0402

Of heeft een KPN site voor een klacht indienen

Reputatie 7
Badge +21

Ja @RoelieIndra hier vindt je het  klachtenformulier

Hoi @RoelieIndra 
Je kun hier ook je vraag stellen of via het contactformulier
Ook bellen is een optie 0800 0402

Ja ok dank voor de info, denk wel dat heel  veel mensen het niet weten dat je helaas niet kan mailen  naar KPN klantenservice.

Mvgr,

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan bij de meeste providers niet meer @RoelieIndra 
 

Dat kan bij de meeste providers niet meer @RoelieIndra 
 

Ja ok dank voor de info het is wel  een heel slechte zaak/communicatie naar de klanten toe 

Een klant wil één e-mail adres, terwijl problemen door veel verschillende afdelingen opgelost moeten worden. Dat gaat echt niet meer werken tegenwoordig.

De stemcomputer (Voice Response System) bij bellen zorgt ervoor dat je bij de juiste afdeling komt.

Evenals de chatbot die je krijgt voordat ook dat een echt mens wordt.

Bij e-mail is dat ondoenlijk. Iedereen stelt z'n mail anders op. Vermeld vaak niet goed waar het om gaat etc. etc. Dan is er weer een hele afdeling echte mensen (en dus duur) nodig om de mails te sorteren. Daarvoor zijn er ook teveel klanten tegenwoordig en zouden dat 1000-en mails per dag zijn waarschijnlijk.