Beantwoord

Kun je foxsport op laptop ontvangen?

  • 23 December 2020
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb een foxsport abonnement bij mijn digitenne abonnement. Nu wil ik sport op mijn laptop kijken, hoe kan dat? 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 December 2020, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yver ,

De TV zenders van Digitenne kijk je normaal gesproken op een TV. Je hebt met een abonnement op Digitenne geen toegang tot het kijken van TV-zenders via internet. Daar zijn weer andere abonnementen voor.   

Zo kun je bv bij Canal Digitaal voor 14,95 per maand een abonnement afsluiten waarmee je ook toegang hebt tot Fox Sports 1,2 en 3. 

https://www.canaldigitaal.nl/actie/voetbal/app/2/

Hallo Noordzee, 

ik heb een apart foxsports abonnement, dat kan ik op tv kijken. Maar ik had begrepen dat ik foxsports ook op mijn laptop kan kijken. Maar daarvoor moet je kennelijk een klantnr en pincode invoeren. Klantnr lukt wel maar pincode niet. Inmiddels 5 keer geprobeerd met hulp van de klantenservice en tv teruggezet in fabrieksinstellingen, maar nu moet ik 24 uur wachten, omdat ook de pincode van de fabrieksinstellingen niet werkt na 5 pogingen. 

Dus wat doe ik verkeerd?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Yver, welkom hier. 

Zou je willen proberen om je pincode hier te resetten

ik heb diverse malen geprobeerd mijn pincode te resetten, maar ik krijg steeds de foutmelding dat er iets verkeerd is gegaan en dat ik het later nog maar eens proberen. Inmiddels 10 keer geprobeerd en 2 dagen verder, maar noh steeds dezelfde foutmelding. 

Iemand van de klantenservice van KPN vertelde mij, dat je geen foxsports op de laptop kunt ontvangen omdat ik een digitenne abonnement heb en geen gewoon abonnement. Ik heb dit abonnement destijds genomen zodat ik op de camping ook tv kon kijken. Volgens de meneer van de klantenservice heeft het te maken met het feit, dat foxsports niet over internet wordt uitgezonden maar alleen over een kabel of antenne verbinding. 

Reputatie 7
Badge +28

Het lijkt er nu op dat je twee aparte abonnementen hebt. Je kunt ook jouw Digitenne abonnement uitbreiden met twee Fox Sports zenders. Voor 9,99 per maand kijk je naar Fox Sports 1 en Fox Sports 2 in een uitstekende beeldkwaliteit via jouw Digitenne-ontvanger. 

Lees er hier meer over. 

https://digitenne.kpn.com 

Je kunt deze uitbreiding regelen via 0800-0402.

 

Want zoals eerder geschreven kun je via een Digitenne abonnement niet via internet TV kijken. 

 

Of heb je deze Fox-sports aanvulling al ? Dan blijft mijn eerdere antwoord staan.