Beantwoord

levering

  • 12 January 2021
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

ik heb op 31 dec een mail ontvangen dat mijn gigitene binnen 5 dagen geleverd zou worden, maar nog niets ontvangen

 

mvg ron

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 January 2021, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @angelanddemon ,

Dit probleem speelt momenteel ook bij andere nieuwe klanten.

KPN schrijft aan een andere klant: 

De bestelling gaat mis bij een externe partner/partij. We zoeken momenteel nog uit waar het misgaat. Zodra wij een antwoord hebben, laten we het uiteraard aan je weten.  

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Die gaat ook voor jou regelen dat het opgelost wordt. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@angelanddemon 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +28

Moderator Erik geeft nu aan : 

Zoals jullie inmiddels weten zijn er problemen met de levering. Of eigenlijk moet ik zeggen, waren. Op het moment dat je het bestelformulier hebt ingevuld krijg je direct een bevestiging dat je dat hebt gedaan. De inhoud van het formulier gaat vervolgens de bestelsoftware in die zorgt voor de daadwerkelijke levering van alles, en dat het in onze systemen allemaal goed aan elkaar gekoppeld wordt enzovoort. In die bestelsoftware ging het mis, waardoor een aantal bestellingen niet daadwerkelijk zijn doorgezet. Inmiddels is het probleem gevonden, en hersteld. Alle orders die niet zijn uitgeleverd zijn vandaag opnieuw verwerkt waardoor levering nu alsnog goed zou moeten gaan. Je krijgt de spullen dan ook binnen enkele dagen thuis bezorgd.