Beantwoord

Livewedstrijd op ESPN 2 is niet te zien . Er wordt nu AT5 uitgezonden

  • 24 February 2023
  • 10 reacties
  • 130 keer bekeken

Er is een live wedstrijd op espn 2, maar er wordt at5 uitgezonden. Zou er niet omgeschakeld moeten worden?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 February 2023, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Dit heb ik in het verleden ook wel eens meegemaakt.

Welke wedstrijd hebben we het over en wanneer moet die beginnen/is die begonnen?

Utrecht-sparta,

Deze is al om 20.00 begonnen

Gaat dit over sparta - utrecht?

Jazeker

We gaan kijken of we daar iemand wakker kunnen schudden, @Bibit . Maar absoluut geen garanties, helaas :-(

Mijn collega heeft zojuist met onze mensen die de uitzendingen bewaken gesproken. Blijkbaar is de wedstrijd gecanceled wat betreft uitzenden op die zender. Daar worden vanavond geen live wedstrijden vertoont. 

Waarom dat is weten we niet. Ik vrees dat je dat antwoord bij ESPN moet zoeken. :-(

Bedankt voor het uitzoeken,

Helaas, wij hadden ons verheugd op deze wedstrijd

Nog een fijne avond

@Erwin_

Niet uitgezonden???

Ik heb hem anders via espn 2 gezien via itv. En zelfs met terugkijken is ie daarop te zien. 

Overigens heb ik maar eventjes het begin gezien maar hij is helemaal uitgezonden. Want in de tweede helft had ik 'm óók nog even. 

Dat gezeik met het deel kanaal op digitenne steeds. 

@PeterG . Wij vroegen ons dat ook af.  

Ik weet dat het op de stb wel te zien was want zo hebben wij het ook gecontroleerd. Blijkbaar werd die wedstrijd niet op het digitenne platform uitgezonden. 

Rechtenkwestie? Ik weet het niet.  We hebben geen reden gekregen behalve dat ie op DIE zender gecanceld was. 

Hmm, heel apart.

Heerenveen - RKC zie ik voor vanavond wel in de Digitenne epg staan op espn 2 (25).