Beantwoord

Mijn Digitenne buitenantenne is kapot

  • 15 June 2022
  • 14 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo mijn buiten antenne van Digitenne is stuk hoe krijg ik een nieuwe ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 June 2022, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@B h b

Een moderator wil jou vast helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Admin: meeverplaatst

Hallo ik heb het forum profiel aangepast

Dank je voor de tip

 

Admin: meeverplaatst

Reputatie 7

Hoi @B h b, welkom bij ons op het forum. Wat is er precies stuk aan de antenne? Is die kapot gevallen, is het bereik slecht of iets anders? Ik kan je een andere antenne sturen, maar laten we eerst kijken wat er precies aan de hand is. Als je een nieuwe antenne hebt en je hebt hetzelfde probleem nog is dat ook zonde. Dat wil ik voorkomen.

De antenne is kapot gevallen 

Reputatie 7

Dat is duidelijk inderdaad @B h b, dan doet die niet veel meer! Een nieuwe is bij deze naar je onderweg, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen.

Dank u

Hoe kom ik aan een nieuwe buiten antenne voor digitenne 

Reputatie 7
Badge +28

Welkom terug @B h b 

Wat is er nu dit keer precies stuk aan de antenne? Is die kapot gevallen, is het bereik slecht of iets anders? Ee moderator kan je een andere antenne sturen, maar laten we eerst kijken wat er precies aan de hand is. Als je een nieuwe antenne hebt en je hebt hetzelfde probleem nog is dat ook zonde. Dat wil ik voorkomen.

Hij is op de grond gevallen en is in stukken 

Reputatie 7
Badge +28

Net als een jaar geleden dus. Ik hoop voor jou dat KPN hieraan meewerkt. 

Je kunt ook zelf een nieuwe antenne bestellen via de website. 

 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

 

Hoop ik ook het is niet zo dat ik hem met opzet stuk maak

Reputatie 7
Badge +28

Hoop ik ook het is niet zo dat ik hem met opzet stuk maak

Snap ik, dan hoop ik voor jou dat een moderator jou een nieuwe opstuurt. Jouw topic komt vanzelf aan de beurt.  

Dankjewel hoor ik het vanzelf. Wens je een fijne dag

Reputatie 7

Er is bij deze een nieuwe naar je onderweg @B h b. Bij de volgende keer dat de antenne valt zal je zelf een nieuwe kunnen bestellen via de link die Noordzee gaf.

Ik stuur je een privébericht met de details van de verzending.