Beantwoord

Mogelijkheid Digitenne op mijn adres

  • 19 July 2021
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

hallo,

 

wil graag meer weten over digitenne (of andere oplossing).

systeem geeft aan dat 5688AX geen bereik heeft, maar dit ligt midden in centrum. Mobiel ontvangst is hier prima, dus waarom digitenne niet?

Is internet ook een optie via digitenne?

We hebben op dit momenbt geen kabel, dus ook geen TV en internet. We zoeken een oplossing. Wat kunnen jullie bieden? Momentyeel 2 mobiele abo’s op unlimited gezet. Wat kan er nog meer? 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2021, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @HANS.S ,

Ik verwacht in Oirschot geen problemen met de ontvangst van Digitenne. En al helemaal niet als je de antenne buiten kunt plaatsen. Bij Digitenne heb je geen internet, alleen maar TV-ontvangst. 
 

Hieronder een dekkingskaart zodat je enigszins een idee hebt: 



 

597x640_digitenne_dekking.jpg

 

Hoi, @HANS.S , welkom op het forum van kpn :bouquet:

Heb je momenteel helemaal geen vaste internet-aansluiting?

Momentyeel 2 mobiele abo’s op unlimited gezet.

Ik neem aan dat je dan voor overige apparaten, het Hotspot van beide telefoons gebruikt.

Mobiel ontvangst is hier prima, dus waarom digitenne niet?

Mobiele telefonie maakt gebruik van heel andere masten, en ook meer, dan Digitenne.

Het lijkt mij toch wel dat je in Oirschot, N-Brabant, wel Digitenne ontvangst zult hebben inderdaad. Hier staan de zendmasten: Breda, Den bosch, Eindhoven, Heerlen, Helmond, Loon op zand, Oss, Roermond, Roozendaal, Sittard, Venlo. (Bron: kpncyclopedie kpn forum)

Hallo @Noordzee ,

Waar kan je eigenlijk zien op welke afstand een mast staat en waar?Of bestaat dit niet?

Met vriendelijke groet,

Martijn

Reputatie 7
Badge +28

Check dit maar eens: 

Of dit: 

https://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html

Dankjewel!

Reputatie 6
Badge +7

@HANS.Sik woon in het buitengebied van Oirschot. Ontvangst is prima, in mijn geval wel met een Rebox ontvanger. Met een ZTE ZXV had ik veel last van langsrijdende tractoren en vrachtwagens.

Er staat een mast in Eindhoven bij de hurk en in Noord Tilburg.