Beantwoord

Mvhh in beeld tijdens het zappen

  • 7 March 2019
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

bij mij is tijdens het zappen, dat nu heeel lang duurt voordat de zender tevoorschijn komt.... af en toe beeld te zien van meiden van holland en niet de pincode invoering te zien! Ik heb helemaal geen behoefte aan beeld en daarbij komt dat ik ook een zoontje heb die dit nog helemaal niet hoeft te zien en toch verschijnt het in beeld! Ik wil dit niet.....

admin: eigen topic aangemaakt. afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 March 2019, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Lotnl . Dat is wel opmerkelijk. Ik begrijp dat zappen in z'n algemeenheid met digitenne nu heel langzaam gaat? En dat als je voorbij die zender komt dat er dan wél beeld te zien is? Terwijl er een pincode op staat?
Heb je al geprobeerd om de tuner te resetten? Hoe is het beeld trouwens van de andere zenders? Ervaar je daar storing in beeld? Of is dat wel goed?
Ja! Precies dat is het geval, de zenders duren lang om in beeld te komen en als ik dan te snel terug zapp en per ongeluk te ver terug ga zie ik beeld, daarna is er weer het invoeren van de pincode te zien....... heb al gereset maar het blijft......
Ik wil dit laten onderzoeken door onze technische mensen. Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven?
Welke type digitenne kastje heb jij?
Ik heb niks meer gehoord. Ik kan me voorstellen dat je druk bent, deze week. Zou je je profiel kunnen aanvullen? Dan kan ik nader onderzoek laten doen 🙂
Reputatie 7
Waarom maak je niet een zenderlijst waarin je alleen de voor jullie interessante zenders opneemt. Je zult dan nooit per ongeluk bij mvh uitkomen.

Edit: Oeps ... Digitenne. 😥
Is alles nu naar wens? Zo niet laat het weten. Voorlopig ga ik er van uit dat het probleem is opgelost. 🙂