Beantwoord

na installatie nieuwe ontvanger geen beeld op zenders 4 t/m 8

  • 9 March 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Heb twee maanden geleden 1 nieuwe ontvanger geïnstalleerd. Sindsdien voortdurend storingen als streperig, verspringend en wegvallend beeld. Gisteren de tweede ontvanger op een andere t.v. op een andere plek in huis geïnstalleerd. Nu helemaal geen beeld op de zenders 4 t/m 8. Diverse keren opnieuw zenders laten zoeken. Geen probleem; hij vindt ze wel maar geen beeld. De ene keer met als reden dat er een storing is, andere keer heb ik geen abonnement of is het niet geactiveerd.
Iemand dezelfde problemen en/of een oplossing?
icon

Beste antwoord door G.K. 11 March 2019, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Leo, welkom! Heel irritant dit! Ik zie dat je de 8e ook contact gehad hebt met ons, maar ik zie niet wat er besproken is helaas. Het is toen niet opgelost?

Ik wilde kijken wat er aan de hand is, maar zie dat je nog ontvangers met smartcard hebt, klopt dat? Ik adviseer je deze zo snel mogelijk om te ruilen, als je de ontvangers ook gebruikt op het adres wat je ingevuld hebt in je profiel. We gaan namelijk in jouw regio morgen over op de nieuwe Digitenne frequentie en daarbij kan je geen gebruik meer maken van de oude ontvangers. Ik hoop dat daarmee de problemen opgelost zijn. Mocht dat niet het geval zijn, kunnen we dan verder kijken naar de oplossing.

Mocht je overigens al wel de nieuwe ontvangers hebben, zie ik deze dus niet aangemeld. Wil je me dat dan laten weten?
Hallo Marcia, sinds november jl heb ik 2 nieuwe ontvangers. De ene meteen geïnstalleerd, de tweede een paar dagen geleden. Voor de tweede had ik blijkbaar nog geen basisabonnement, dat hebben jullie de 8e gewijzigd. Eigenlijk vreemd want ik betaal al sinds november, heb ook diverse keren contact gehad, veel redenen gehoord over de oorzaak van het niet functioneren en mij was ook toegezegd dat ze geactiveerd waren, etc.
Sinds vanmorgen werkt alles normaal. Ergens heeft iemand blijkbaar toch een knop omgezet o.i.d.
Hoop dat het zo blijft ....
Reputatie 7
Badge +30
Top! Dan gaan we daar maar vanuit 😉. Mocht dat niet zo zijn, hou dan het topic over de wijzigingen in de gaten en meldt je gerust weer hier als het nodig is.