Ik ben nu vanaf 7 feb 2023 bezig om beeld te krijgen op een nieuw toegestuurd Digitenne kastje. Ben inmiddels circa 7 servicemedewerkers en vele bel uren verder en geen mm opgeschoten. 7 x op verzoek van medewerker het kastje aangesloten, elke keer weer de zelfde handelingen verricht. En elke keer komen we niet verder dan de klacht zelf: Alles werkt behalve dat er geen signaal wordt ontvangen. Sluit ik ons 2e kastje aan dan werkt alles naar behoren. Afgelopen woensdag kwam men er achter dat het CAS nr. niet in het systeem stond, dit zou geregeld gaan worden, en ik zou vandaag weer contact op moeten nemen om het geheel te actieveren. Aldus geschied.
Vandaag weer gebeld en de volgende medewerker aan de lijn gekregen. Sluit ik het nieuwe kastje dan maar wéér aan, want dit was het verzoek van de medewerker (poging zoveel) . Cas nummer is nu schijnbaar wel in het systeem van KPN te vinden en geactiveerd. En wat denk je? Probleem is nog steeds aanwezig. Vanaf dag 1 meld ik elke keer dat het nieuwe kastje DEFECT is, maar schijnbaar wil KPN hier niet aan. Er is nu een ticket aangemaakt voor de volgende afdeling. Wedden dat ik weer de hele riedel af moet gaan lopen? Uw ticket word tussen nu en 5 werkdagen in behandeling genomen was het antwoord van de aardige medewerker waar ik voor de zoveelste keer niets aan had. En nu is de belofte dat er contact met mij wordt opgenomen. Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in. Dus wacht is een schonezaak. Ben benieuwd hoelang dit gedoe allemaal gaat duren, elke keer als ik bel moet ik elke keer weer het hele verhaal gaan uitleggen en daar wordt je als klant van KPN tergend moe van. Is er nu niemand bij KPN die dit op zou willen/kunnen oplossen voor een klant die sinds 1894 klant is van KPN?? En nu is het wachten of er überhaupt iets gedaan gaat worden met het aangemaakte ticket!!!!!
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel