Beantwoord

Nieuw ontvanger digitenne.

  • 13 February 2019
  • 12 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik gebruikt digitenne op de camping in voorthuizen maar mijn woonplaats is in zuid Holland. Nu is de omruil aktie in juli mijn hebt camping seizoen al in april dus krijg ik de nieuwe kastje wel wat laat . Kan dit niet eerder?

Grt Gerard,
icon

Beste antwoord door Koekiemonster007 17 February 2019, 18:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Koekiemonster, welkom hier. In dit geval moeten we dit handmatig doen omdat deze constructie niet wordt herkend in ons systeem. Ik kan het omruilen bij een Post NL bij jou in de buurt. De vraag is, wil je dit doen op je thuisadres of ergens ind e buurt van je vakantieadres. Je moet namelijk je huidige ontvanger zonder antenne meenemen en inleveren om de nieuwe mee te krijgen. Wil je het in de buurt van je vakantieadres willen omruilen? Dan ontvang ik graag van jou de postcode van je vakantieadres.

Ik hoor graag van je.
Hallo Alex,

Ik heb op het ogenblik een ontvanger op mijn thuisadres dus kan gewoon op mijn thuisadres.

Mvg Gerard,
Reputatie 7
Badge +24
Op je huisadres kan helaas niet. Hoewel, het kan wel maar dat kost je € 10.- omdat het aangetekend met een koerier komt. De beste oplossing is om het naar de Primera, Bruna of Albert Heijn op te sturen. Dan kun je daar de ontvanger, zonder antenne, omruilen voor de nieuwe. Neem de ontvanger in een doosje mee met een geldig ID-bewijs. Heb je een voorkeur voor 1 van die 3?
Hallo Alex,

Gewoon via primera of zo.
Verder heb ik ook reaktie van Marina over dit zelfde onderwerp maar een kastje is wel genoeg.

Grt Gerard,
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie het inderdaad, van Marina. Heb dit ook aan haar laten weten. De € 5.- gaat overigens nu nog niet in, ik ruil het namelijk handmatig om. Dat zal later wel van toepassing zijn als de omzetting officieel gaat beginnen. De ontvanger heb ik naar de Primera gestuurd, morgen vanaf 15 uur kun je het daar omruilen. De antenne hoeft niet mee. :)
Hallo Alex
Wat is het adres van de primera winkel?

Gerard
Reputatie 7
Badge +24
Dat is:

Primera
Nieuwstraat 176
3201 EE SPIJKENISSE
Dat is:

Primera
Nieuwstraat 176
3201 EE SPIJKENISSE
Hallo Alex,
Bedankt voor de snelle service.
Maar ik heb hier nog twee kastje liggen een is een kastje welk ik in het verleden gekocht heb.
Mmaakt het nog uit welke ik terugstuurt ik weet zelf niet welke terug moet.

Grt Gerard
Reputatie 7
Badge +24
Nee, in dit geval maakt het voor ons niets uit. Mag je zelf kiezen. 🙂
Nee, in dit geval maakt het voor ons niets uit. Mag je zelf kiezen. :)
Ik had er al een teruggestuurd en de nieuwe opgehaald.
En is al uitgetest op de camping en het werkt.
Bedankt voor de snelle service.

Grt Gerard
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen Gerard. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.