Beantwoord

Noodpakket Digitenne activeren

  • 15 October 2020
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik heb sinds  gister een nood digiten tot op heden is die niet geactiveerd steeds word er gezegd duurt half uurtje maar dit is al van gister en nog geen tv

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 October 2020, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @123Samira. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je het noodpakket nog niet kan gebruiken. Kun je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het CAS-ID nummer van jouw ontvanger invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het CAS-ID nummer kan je kwijt in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. We horen graag van je!

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet gereageerd @123Samira, is het noodpakket inmiddels geactiveerd? Zo niet, vul alsnog je profiel in met de gegevens waar Vikash om heeft gevraagd. 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien @123Samira, ik ga er dus van uit dat je het via een andere weg hebt geregeld!