Beantwoord

omruilen digitenne kastje

  • 5 February 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Goede Middag,
Wij hebben een mail gehad voor het omruilen van ons digitenne kastje voor een bepaalde datum,
Maar wij hebben dat op een camping staan hier ver vandaan, Kan er niet zomaar heen rijden,,Als wij dat een paar maanden geleden hadden geweten. Hadden wij het mee naar huis genomen. Ivm met onze werkzaamheden aan huis kunnen wij niet weg. Wij komen daar pas weer ongeveer 15 juni 2019.
Wat moeten wij nu doen?
Vriendelijke groeten H.Joosten
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 February 2019, 16:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @H.Joosten. Welkom op het forum. Wat een vervelende situatie. Helaas moet je de oude ontvanger inleveren bij het ophalen van een nieuwe type ontvanger. Ik begrijp dat je niet even heen en weer kunt rijden om de ontvanger op te halen. Hoeveel Digitenne ontvangers heb je op dit moment? Als je er meerdere ontvangers hebt kan ik proberen om alvast één voor je omruilen. Deze nieuwe ontvanger kan je dan meenemen naar de camping zodra je daar heen gaat. Als je de oude weer meeneemt, die nu op de camping staat, ruilen we die later om. Die kan je dan weer thuis gebruiken. Op deze manier zit je in ieder geval niet zonder TV. Wil je hiervoor je gegevens achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld.
Nee heb er maar een
Reputatie 7
Badge +21
Dan wordt het inderdaad wat lastiger. Je kan dan het beste contact met ons opnemen zodra je de ontvanger hebt opgehaald. Je kan hiervoor ook bellen met het nummer 0800 0402 of een LiveChat starten.

Reageer