Beantwoord

Ontvanger en antenne stuk

  • 29 December 2020
  • 18 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn digitenne bakje en antenne lijkt stuk wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 30 December 2020, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peet49 ,

Wat zie je nog wel ? Zie je het Digitenne-menu?  Zie je een foutcode? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 1

Ik heb het ingevuld ...geeft geen enkel beeld m.in de antenne kabel zit wel een breukje

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het signaleren @Noordzee! En bedankt voor je gegevens @Peet49. Ik zie dat mijn collega vanmiddag al een nieuwe antenne heeft toegestuurd. Ik heb je daarnaast voorzien van een nieuwe ontvanger. Hopelijk ben je hiermee geholpen! Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. :blush:

Reputatie 1

Fijn dank je wel ...dan moet het goedkomen👍

Reputatie 7
Badge +17

Kun je weer fatsoenlijk tv kijken @Peet49?

Reputatie 1

Ja de antenne werd thuis bezorgd ..super snel ..kastje is niet stuk ...die is op het post nl punt hezorgd ...ms kan ik deze beter laten liggen tot hij wordt terug gestuurd? 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, als jouw kastje het nog goed doet, dan hoef je de nieuwe niet op te halen. Hij wordt automatisch teruggestuurd. Bedankt voor het melden:blush:

Reputatie 1

Dank je wel ...nog een vraagje over mijn telefoon die stuk is ...als ik dat probeer aan te melden...dan word ik eruit gegooid net wanneer ik alles heb ingevuld...wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

Wil je het toestel opgeven voor de verzekering of voor garantie? Heb je al eens een andere browser geprobeerd? 

Ik zou anders gewoon even met ze bellen:sunglasses: 0800-8200008!

Reputatie 1

Ga ik dat proberen ...maar nu geeft de tv alleen maar 3 netten op de digitenne ..geeft aan dat er geen abbonement is ..ws op het nieuwe kastje al over gezet die ik zou laten staan op het postkantoor?

Reputatie 7
Badge +17

Ja! Zodra er een nieuw kastje wordt gestuurd, wordt het oude nummer geflagged. Als je handmatig zoekt naar zenders, dan pakt ie meestal wel weer de goede verbinding. Lukt dit niet, geef dan hier het Cas-nummer door! Dit staat onderop de ontvanger. Ik geef 'm dan graag een zetje:blush:

Reputatie 1

Cas id 4637-716-982-9

Reputatie 7
Badge +17

Ohh door de openstaande order kan ik nu niet dit CAS-nummer activeren:thinking: . Als ik jou was zou ik gewoon de andere ontvanger ophalen en die gebruiken vanaf nu. Stuur je deze gewoon terug. Heb je snel weer beeld! Anders moeten we nog 14 dagen wachten (-afgelopen dagen) voordat ik dit nummer weer handmatig kan toevoegen. Dat is natuurlijk zonde.

Reputatie 1

En hoe stuur ik de oude terug?Moet natuurlijk in een oud doosje maar een sticker van postgegevens?

Reputatie 7
Badge +17

Als het goed is heb je een mail ontvangen met alle informatie (incl. retouradres) over de retourlevering. Daar staat alle info in! :blush:

Reputatie 1

Gelukt met de digitenne🙂

Reputatie 7
Badge +17

@Peet49 Geweldig! Heb je ook alweer beeld? Laat anders hier het CAS-nummer achter.:blush:

Reputatie 1

Jahoor ook weer beeld