Beantwoord

Oplossing gezocht voor problemen met Digitenne

  • 19 October 2023
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik heb 2 digitenne aansluitingen en een internet aansluiting en betaal maandelijks € 72,99,- wat niet heel weinig is. Digitenne is of geen ontvangst, of het beeld hapert of beeld is groen. Inmiddels weer met klantenservice gebeld wat kpn gaat doen om mij als vaste (jaren lange) klant de juiste service te bieden waar ik voor betaal. Wederom weer een antwoord waar ik weinig mee kan, er is momenteel slecht ontvangst met digitenne,,,tja dat is dan wel heel vaak en de oplossing volgends de klantenservice was dat ik anders een vast aansluiting moet nemen...heb de dame in kwestie uitgelegd dat ik in een buitengebied woon en dus alleen digitenne kan ontvangen, misschien handig als de klantenservice wat beter op de hoogte is en niet zomaar iets zegt om er vanaf te zijn.

Dus de vraag naar kpn, hoe houden jullie mij blij als klant voor € 72.99,- per maand? en svp geen antennes want die heb ik al gekregen.

icon

Beste antwoord door PeterG 19 October 2023, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi, wat vervelend dat televisie kijken (en radio) niet fijn is momenteel.

Heb je alleen maar Digitenne? En heb je internet van kpn? Is dan interactieve tv bij jou niet mogelijk?

Je hebt de zxv7200 ontvangers waarschijnlijk al sinds de start van het nieuwe systeem; eind 2018, eerste helft 2019.

Digitenne is of geen ontvangst, of het beeld hapert of beeld is groen.

Deze klachten duiden er toch wel op dat de apparatuur niet goed meer is. Is het nog niet gelukt om één ontvanger (in eerste instantie) om te ruilen?

En de antenne's. Die zijn vast ook best oud. Nog die hoekige danwel de haaienvin buiten?

Ook die zijn dan wel aan vervanging toe.

→ Maar ik zou toch adviseren je eens te oriënteren op interactieve tv. Dat heet tegenwoordig trouwens TV+.

Ik ben toch benieuwd of dat kan bij jouw. Dat kan al vanaf een bandbreedte van 15 Mb/s.

Wat is de mogelijke bandbreedte op je adres? Vul eens je postcode en huisnummer in: https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja .

Ohja. De wachtrij voor de kpn moderators is momenteel helaas 4 dagen. Dus wat omruil betreft: een beller is sneller. Het nummer is gratis:

0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur