Beantwoord

Opnamefunctie, hoeveel programma's tegelijk opnemen?

  • 7 September 2019
  • 5 reacties
  • 538 keer bekeken

Kan ik meerdere programma’s of films tegelijk opnemen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 September 2019, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Wil68

Je zit hier op het Digitenne-forum. Ik vermoed dat je in het verkeerde forum zit.

Maar mocht jouw vraag toch over Digitenne gaan: Ja, er zijn DVB-T2-ontvangers op de markt waarmee je van twee verschillende zenders kunt kijken of opnemen. Dit zijn Twin-tuners.

Maar dit is alleen van toepassing van gratis zenders en dus niet voor de Betaal-TV-zenders van Digitenne.

Vooralsnog laat ik het hier even bij. Ben je echt op zoek naar zo'n ontvanger voor DVB-T2, dan mag je dat aangeven...
Reputatie 7
Badge +24
Hi Wil, welkom op ons forum.

Noordzee legt dit goed uit wanneer het over Digitenne gaat.

Klopt dit? Of heb je een digitale ontvanger van ons met een dunne, witte afstandsbediening? Zo ja, dan kun je tot 6 programma's tegelijk opnemen. Je moet hier dan wel de opnameoptie in je pakket hebben.

Is alles zo duidelijk?
Reputatie 7
Badge +28
@Wil68

Maar nu is de hamvraag: Heb jij Digitenne of heb jij Interactieve TV?
Reputatie 7
Badge +28
@Wil68

Ik zie geen reactie meer van jou, Toch nog interesse in een mooie ontvanger die een twin-tuner heeft?

Kijk dan eens in dit topic:
Twin-tuner en meer....
Reputatie 7
Badge +24
Wil, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.