Beantwoord

opzeggen

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 495 keer bekeken

Waarom moet opzeggen altijd zo omslachtig zijn?? Een tariefsverhoging kan super simpel, gewoon een e-mailtje sturen en bam, klaar.. je betaalt gewoon extra!

Maar opzeggen?? Niet te regelen via site of e-mail.. Telefoonnummer 0800-0402 weinig bereikbaar!

 

icon

Beste antwoord door PeterG 13 May 2020, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @wpmv ,

Je kunt het opzeggen inderdaad regelen door een telefoontje naar 0800-0402. 

Maar je kunt het ook online regelen :

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Geef je nog even aan als het gelukt is? 

 

 

Dat begreep ik al, maar zou het niet veel eenvoudiger zijn om een ‘knop opzeggen’ op de site te hebben waaronder je kunt kiezen tussen wat je wil opzeggen. Klantnummer is een uniek nummer dus dat kan gebruikt worden als identificatie. 

Hier is je knop opzeggen:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

Precies zoals je het omschrijft.

waaronder je kunt kiezen tussen wat je wil opzeggen.

Reageer