Beantwoord

Ordernummer omruil digitenne

  • 7 May 2019
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

Beste kpn, ik zoek het ordernummer van mijn digitenne omruiladspraak. Dit om mijn order te kunnen volgen. Mvg R. Hilvers
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 21:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Robert H,

Stond dit ordernummer niet in een e-mail?

Maar anders wil een moderator graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Robert h, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als het goed is, staat het ordernummer in het sms'je of mailtje die je hebt gehad voor de ruiling. Indien niet, dan zoek ik hem graag voor je op (of kijk ik even of al bekend is wanneer de ruiling plaatsvindt). Hiervoor heb ik wel de gegevens nodig waar Noordzee hierboven om vraagt. Kan je die aanvullen, en een seintje geven? 😉
Hallo Robert H,

Stond dit ordernummer niet in een e-mail?

Maar anders wil een moderator graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Ik heb wel een mail gehad met refnr 930675486. Maar kan geen ordernummer vinden
@Noordzee Profiel is ingevuld
Reputatie 7
Badge +21
@Robert h, vandaag tussen 12.15 - 14.45 uur kan je het pakketje verwachten. Het ordernummer heb ik even via een privéberichtje gestuurd 😉
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is heb je de nieuwe ontvanger inmiddels ontvangen. Ik raad je aan om vandaag de nieuwe ontvanger meteen te installeren.

Voor de zekerheid nog even de installatieprocedure:

1/ Ontvanger aansluiten op je TV en op de antenne
2/ Stroom aan
3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger dus minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.
Ontvanger is binnen. Dank voor reactie
Reputatie 7
Badge +28
Heb je de ontvanger inmiddels ook geïnstalleerd? Zie de procedure hierboven.

Reageer