Beantwoord

Overstap van Digitenne naar Hussel tv en internet

  • 5 November 2019
  • 11 reacties
  • 207 keer bekeken

een zeer zeer slechte service voor iemand met  drie  hersenbloedingen  zit al 2 weken  zonder tv omdat de update niet gedaan word  en kpn zelf niks kan doen  nieuw pakket aanvraag internet  en  interactie tieve tv zal per 5 november 2019 actief zijn gister   gebeld  konden niks terug vinden weer nieuwe  aanvraag  gedaan  collega    maar geen bevestiging gekregen  vandaag twee keer klacht gedaan  nu word  er als het  goed is noodpakket  gestuurd maar oude digitenne kan niet her actief gemaakt worden   de mevrouw is  afhankelijk van tv als afleiding  nou nou kpn jullie mogen  nog een hoop leren van jullie fouten , denk eerst na wat jullie waar kunnen maken  voordat je  een nieuw product invoert  noodpakketje kan pas uiterlijk donderdag pas binnen zijn en de rest pas 9 december schandalig gewoon en dan wel 25 euro activatie  kosten betalen ja ja het is  normaal schandalig nu weer afwachten na  nu twee weken of het het uiterlijk morgen berichtje krijg want ook daar short nog wat   aan of  donderdag het  noodpakketje  eindelijk dan maar  eens klaar lig en  WEL GOED  WERKT UITERAARD  het is  ook steeds irritatant dat er verschillende medewerkers   aan de lijn   krijg als  je kpn  beld   en   niemand   een  duidelijk antwoord of iets concreets kan doen voor de klant  alles  moet  in overleg maar iets  duidelijks  nee hoor 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 November 2019, 15:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Zo, dat is een lange zin… :relaxed:

Ik had ook gewoon lekker Digitenne gehouden. :sunglasses: In het noodpakket wat je krijgt zit ook een Digitenne-ontvanger. Dan kan je in ieder geval weer TV kijken. 

En je schrijft dat Digitenne niet geheractiveerd kan worden. Dat is onzin, je kunt zo weer een Digitenne-abonnement afsluiten in plaats van interactieve TV. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @michael123, welkom op ons Forum!

Noordzee wrote:

Zo, dat is een lange zin… :relaxed:

Viel mij ook op. Maar ik snap de strekking wel, geloof ik. Zo te lezen gaat er iets niet goed. Vind je het goed als ik even mee kijk? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens zoals naam en postcode + huisnummer, en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

het betreft de gegevens  a.g kalkman  *  en wil dat eventueel per direct het digitenne kastje wat het  niet doet met update vanaf 28 oktober  her geactiveerd word  totdat alles van interactieve tv 100 procent geregeld is  en werkt 

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt in elk geval via dat kastje nog kijken naar NPO 1 ,2, 3 en de regionale Omroep. 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@michael123 

 

Heb je inmiddels het noodpakket ontvangen? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@michael123, ik zie dat er middels een klacht een nieuwe ontvanger is toegestuurd. Ik wil me hier verder niet in mengen, want je hebt nu een contactpunt bij de klachtenafdeling. Maar kan je aangeven of deze wel werkt?

Reputatie 7
Badge +21

@michael123, werkt de nieuwe ontvanger die je hebt gekregen naar behoren?

 

Reputatie 7
Badge +21

@michael123, ik heb van een collega meegekregen dat je in een ander topic ook reageert. Ik zou graag in dit topic met je tot een oplossing komen! Op dit moment ervaar je een foutcode, die gelukkig snel opgelost kan worden. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer én het CAS-ID nummer van de Digitenne ontvanger die je hebt ontvangen? Deze kan je vinden op de ontvanger zelf en begint met 46, 64, 70 of 80. Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen in jouw profiel! Geef even een seintje als dat gelukt is, dan kan ik je sneller verder helpen.

hallo susan  ik ben niet iedere keer aanwezig bij mevrouw die afhankelijk is  van tv door 3 hersenbloedingen  dus heb geen cas id nummer wel postcode * huisnummer * maar ik word er niet goed van van de zeeeeeeer slechte service van kpn

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

@michael123, dat begrijp ik. Er was wel een CAS-ID nummer gekoppeld aan het abonnement op het adres, deze heb ik even een zetje gegeven. Als ze de ontvanger nu opnieuw opstart zou hij het moeten doen! Voer dan wel even het volgende uit:
 

Start je tv-ontvanger op en zap naar kanaal 1. Zie je NPO1 in beeld? Wacht dan een uur om alle zenders te laden.
Zie je geen NPO1 in beeld? Ga dan naar stap 2.
Zie je wel NPO1 tot en met 3, maar geen commerciële zenders als RTL4? Kijk dan of het draaien van de antenne helpt.


Of

Ga met je afstandsbediening naar de zender NPO 1, 2 of 3 en controleer of je de NPO-zenders ziet. Zie je geen NPO-zenders? Herscan dan de zenders.

Zenders zoeken:

1. Zet de tv aan en druk op de Menu knop van de Digitenne afstandsbediening.
2. Selecteer (met de pijltjes) "Zender zoeken" en druk op OK.
3. Kies nu tabblad "Uitgebreid Zoeken" en druk op OK.
4. Selecteer "Start zoeken" en druk op OK.

Reputatie 7
Badge +21

@michael123, is het inmiddels opgelost door mijn refresh en het opnieuw zenders zoeken? :slight_smile:

Reageer