een zeer zeer slechte service voor iemand met drie hersenbloedingen zit al 2 weken zonder tv omdat de update niet gedaan word en kpn zelf niks kan doen nieuw pakket aanvraag internet en interactie tieve tv zal per 5 november 2019 actief zijn gister gebeld konden niks terug vinden weer nieuwe aanvraag gedaan collega maar geen bevestiging gekregen vandaag twee keer klacht gedaan nu word er als het goed is noodpakket gestuurd maar oude digitenne kan niet her actief gemaakt worden de mevrouw is afhankelijk van tv als afleiding nou nou kpn jullie mogen nog een hoop leren van jullie fouten , denk eerst na wat jullie waar kunnen maken voordat je een nieuw product invoert noodpakketje kan pas uiterlijk donderdag pas binnen zijn en de rest pas 9 december schandalig gewoon en dan wel 25 euro activatie kosten betalen ja ja het is normaal schandalig nu weer afwachten na nu twee weken of het het uiterlijk morgen berichtje krijg want ook daar short nog wat aan of donderdag het noodpakketje eindelijk dan maar eens klaar lig en WEL GOED WERKT UITERAARD het is ook steeds irritatant dat er verschillende medewerkers aan de lijn krijg als je kpn beld en niemand een duidelijk antwoord of iets concreets kan doen voor de klant alles moet in overleg maar iets duidelijks nee hoor
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel