Beantwoord

Oxxio Digitenne

  • 4 August 2021
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Ben bij oxxio energie en tv internet en telefoon.   Nu heeft oxxio dit overgedragen naar Kpn. Heb itvkpn kan ik dan voor €5  digitienne aan vragen.

icon

Beste antwoord door PeterG 5 August 2021, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hein2 ,

Je geeft aan dat je itvkpn hebt. Ik ga er dan vanuit dat je nu klant bent van KPN. 
 

Als je inderdaad klant bent van KPN, dan kun je via MijnKPN een Digitenne-ontvanger aanvragen.  En dat kost voor iTV-klanten inderdaad 5 euro per maand. 
 

Maar als je toch nog als klant van Oxxio staat geregistreerd? Dan zul je daar jouw vraag kunnen stellen. 

Oxio levert de internet en iTV van KPN, je kreeg zelfs de experiabox erbij, het is nu administratief over gedaan aan KPN, dus denk niet dat digitenne er al inzit voor de pseudo KPN klant.

https://www.oxxio.nl/internet-tv-bellen

Oooh hoe kom ik daar achter of ik digitienne dan kan aanvragen voor €5 

Reputatie 7
Badge +28

Ik denk je nog even moet wachten tot je daadwerkelijk bent overgezet naar KPN. 
 

Wanneer neemt KPN ook de dienstverlening voor Internet, TV & Bellen over?

Pas na de zomer gaan Oxxio Internet, TV & Bellen en je gegevens ook technisch over naar KPN. Vanaf dat moment regel je alles voor Internet, TV & Bellen met KPN. Dan krijg je ook je nota’s van KPN, betaal je rechtstreeks aan KPN en kun je bij KPN terecht met al je vragen. Wij laten je het op tijd weten als dit zover is.

 

Nu dus nog niet. Nu moet je nog bij Oxxio zijn met je vragen. 

Dus komt erop neer dat ik geen Digitenne abonnement kan aanvragen voor €5

Reputatie 7
Badge +28

Wel zodra Oxxio jou daadwerkelijk naar KPN heeft overgedragen. Dus na de zomer. 
 

 

Zolang je nog een (oud) Oxxio abonnement hebt kun je geen digitenne ontvanger toevoegen. Zelfs niet als je straks helemaal administratief en technisch bent overgezet. Want de voorwaarden bij je (oud)Oxxio abonnement laten dat niet toe.

KPN neemt de Oxxio abonnementen over inclusief die voorwaarden. Dat verandert niet als het helemaal onder KPN valt. Dat is bij de Telfort abo's ook niet.

Om een digitenne ontvanger voor € 5 toe te kunnen voegen aan je ITV abonnement zul je een écht KPN abonnement moeten hebben. Dus naar Hussel.

Dus totaal pakket bij kpn nemen en oxxio opzeggen? Maar ze zijn al over naar kpn

Maar je kunt met je huidige abonnement er geen Digitenne bij nemen. Dat kan alleen met een écht kpn (hussel) abonnement.