Beantwoord

Rekening bekijken

  • 19 November 2019
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik wil graag in mijn rekening kijken. Naar de betalingen van abbonement van digitene. Ik kom er niet in . Alleen mobile telefoon

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 November 2019, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Jolanda! Begrijp ik goed dat je in je MijnKPN graag je Digitenne facturen wilt bekijken? Dat kan. Je moet dan eerst het Digitenne abonnement koppelen aan je KPN ID. Dat doe je als volgt:

  • log in op je MijnKPN
  • klik bovenaan op Producten
  • kies dan rechts voor Product toevoegen
  • selecteer dan de optie Thuis

 

Er vouwt dan een stuk tekst uit met een invulvakje eronder. Of je die kunt gebruiken hangt er even vanaf of je de Digitenne hebt in combinatie met internet (en eventueel ook interactieve tv) van ons of dat het een los abonnement is. 

  • Als het een abonnement is met ook internet, zorg dan dat je met je eigen internet verbonden bent en vul de laatste 3 cijfers rekeningnummer in en klik op de blauwe knop. Je abonnement wordt dan automatisch gekoppeld aan je KPN ID.
  • Als het een los abonnement is zonder internet, klik dan aan het einde van de eerste paragraaf tekst op ‘klik dan hier’.
  • Er vouwen dan meer vakjes uit voor aanvullende gegevens (klantnummer, postcode en huisnummer). Vul deze allemaal in en klik op de blauwe knop. Het abonnement wordt dan ook gekoppeld. 

 

Als je er niet uitkomt, of je weet je klantnummer niet, vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder. 

Digitenne is maandelijks een vast bedrag.
Met één ontvanger: € 17
met twee: € 22
met drie: € 27

Klopt het afgeschreven bedrag niet (in je bankomgeving) met het aantal ontvangers trek dan zeker aan de bel. Dan kan Erik het aanpassen bij je abonnemenstgegevens.

Digitenne kan ook i.c.m. interactieve tv. Alleen niet bij de oude Glasvezel instap/standaard/premium en de oude Thuis instap/standaard/premium abonnementen.
I.c.m. ITV is het € 5 per ontvanger per maand.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Jolanda1965ruud, ben je geholpen met de antwoorden hier gegeven? Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust.