Beantwoord

Retourdoos niet ontvangen

  • 12 June 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb vorige week 1 van mijn digitennes van mijn abbonement laten halen. Om het terug te sturen zou ik een doos opgestuurd krijgen. Ik heb de doos alleen nog niet binnen…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 June 2020, 13:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CBong. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik een retourdoos jouw kant op. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CBong. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik een retourdoos jouw kant op. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je een eigen doos hebt gebruik of via een andere weg bent verder geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Hallo vikash,

 

Ik heb de retourtjes gisteren ontvangen. Het gaatje is retour gestuurd.

Groet

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het retour sturen. :relaxed:

Reageer