Beantwoord

Sinds een paar dagen slechte ontvangst van npo 1,2,3 van de zenders Groningen, Leeuwarden.

  • 22 November 2021
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

Sinds een paar dagen slechte ontvangst van npo 1,2,3 van de zenders Groningen,Leeuwarden. Gek genoeg is de ontvangst van Smilde wel 100%. Terwijl Groningen dichterbij is. Ook een Duits zenderpakket doet het prima. Locatie Groningen stad, 9 hoog, zelfgeknutselde buitenantenne ;-) 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 November 2021, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi, @StijnH . Welkom op het forum.

Gebruik je een zxv7200 of rbx2800 ontvanger van kpn?

zelfgeknutselde buitenantenne

Of heb je dus geen Digitenne van kpn? Want daar zit een nette, goede antenne bij.

Met “eigen” ontvanger en zeker een geknutselde antenne kan natuurlijk geen support plaatsvinden. De officiële antenne's zijn speciaal gemaakt voor het frequentiegebied van DVB-T2 (van 474 Mhz t/m 694 Mhz) met LTE filter!

Reputatie 7
Badge +28

@StijnH @PeterG 

Een paar dagen terug was er ook al iemand uit Groningen met plotseling slechte ontvangst. Kan haast geen toeval zijn als @StijnH wel Duitsland en Smilde kan ontvangen. 

Ik vrees dat er een storing is.

De storing wordt vanzelf verholpen. Probeer tot die tijd gebruik te maken van de optie Uitgebreid zenders zoeken.  

Ik gebruik een Rebox RE2400 voor de gratis  zenders, dus geen abonnement

Reputatie 7
Badge +17

@StijnH ik kan je naast het aangeven van standaard stappen, zoals uitgebreid zenders zoeken, helaas niet helpen omdat er geen sprake is van een lopend abonnement. Wel ga ik met de gegeven informatie van @Noordzee verder kijken of er inderdaad een storing is in de regio Groningen. 

Reputatie 7
Badge +28

OK @Bram_ ,

Ik ben benieuwd of je wat gaat horen. 

 

@StijnH 

Hoe is het nu met de ontvangst vanuit de zendmast van Euverdinge? 

Reputatie 7
Badge +28

@Bram_ 

Is de mogelijke storing nu opgelost?

 

@StijnH 

Heb je alweer goede ontvangst?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee ik heb navraag gedaan maar er was verder geen grotere storing bekend. Omdat @StijnH geen Digitenne klant is had ik ook geen klantnummers om aan te leveren.