Beantwoord

Slechte ontvangst Digitenne

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Sinds gisteren is de ontvangst van met name de publieke omroepen via Digitenne slecht. De ontvangst van commerciƫle omroepen gaat beter, maar is ook niet optimaal. Anders richten van de antenne heeft helemaal geen zin. Wie weet een oplossing?
icon

Beste antwoord door TheovD 5 March 2019, 11:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @TheovD Dat is bijzonder jammer, natuurlijk. Je hebt wel 100% bereik (of bijna) als je de zenders instelt en de antenne uitricht? Welk type antenne heb je eigenlijk? Dat zou namelijk ook wel eens kunnen meespelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bij de hulplijn van KPN vertelde men mij dat ik een andere antenne nodig had. Deze dus opgehaald bij een servicepunt. Bleek deze hetzelfde te zijn als de antenne die ik al had. Daarom op eigen houtje terug gezet op fabrieksinstellingen. Dat was de oplossing. Prima, maar ik had deze suggestie graag gehoord van de hulplijn.
Reputatie 7
Badge +20
De suggestie van een ander antenne snap ik wel, maar het is wel zaak om goed te controleren of dat ook daadwerkelijk het probleem is. Een reset is ook een oplossing die vaak werkt en zoiets wil je ook checken. Dat is bij jou niet helemaal goed gegaan, lees ik. Dat is jammer om te horen; excuses voor het de vertraging die dit heeft opgeleverd.

Reageer