Vraag

Stopzetten digitenne weer niet gelukt en nu betaal ik maar door.

  • 20 November 2021
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedendag,

 

ik heb mijn 2 digitene kastjes in september opgezegd maar nu blijkt dat dit niet is doorgekomen. Ik probeerde het vandaag weer stop te zetten maar door een “ technische “ storing is dit niet mogelijk. Ik heb nu al 3 x 10 euro,teveel betaald. Daar komt mijn eerdere klacht bij van spotify die als online aankoop naar voren komt en per maand 9,99 euro kost en niet stop te zetten is.

op het forum blijken meer mensen daar last van te hebben. Ik begin het een beetje zat te worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kreel ,

Lukt het stopzetten van Digitenne en de online aankopen van Spotify niet via Mijn KPN of internet?

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

Vandaag tot 17.00 en op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 20.00.  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Kreel!

Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is het gelukt? Laat het weten als ik nog iets voor jou kan doen.

Ja dat is gelukt. Mijn andere probleem is nog steeds niet opgelost. 2x klantenservice aan de lijn gehad en een keer een chat.

ik heb Spotify premium aangezet bij mijn kpn in september. Nu wil ik hem uitzetten maar hij komt niet voor. Op mijn factuur staat het als aankopen. 
bij spotify geven ze aan dat alleen kpn dit kan doen. Ik heb nergens anders een aankoop gedaan maar kom niet verder en betaal iedere maand voor iets wat ik niet gebruik.

Reputatie 7
Badge +10

@Kreel Dat is een bekend probleem inderdaad. We hebben inmiddels de vraag uit staan wanneer dit opgelost gaat worden. Zodra ik hier meer over weet, zal ik je dit laten weten. Excuses voor het ongemak!

Hoe zit het dan met de kosten?

Ik ga er vanuit dat u die terug krijgt met terugwerkende kracht. Ik zou wel maandelijks als u de extra kosten zien bellen en een melding maken zodat het wel staat beschreven in een dossier.