Beantwoord

Storing Digitenne?

  • 26 February 2019
  • 7 reacties
  • 293 keer bekeken

Hebben er meer mensen last van een storing van Digitenne? Ik heb twee (nieuwe) kastjes, maar sinds vanavond, 26-02-2019, staat er bij beide tv's dat er geen signaal is.
icon

Beste antwoord door Shining 26 February 2019, 22:18

Bekijk origineel

7 reacties

Hier in Emmen ook sinds gisteren alles op zwart 😱
Heb alles geprobeerd maar krijg geen beeld! Geeft alleen aan geen Digitenne signaal 😱
Ook geen signaal op beide tv’s. Kom er net achter. In Loon, vlakbij Assen
Oh ja, zijn ook nieuwe kastjes, sinds dit najaar in gebruik. Niets veranderd tussen gisteren en vandaag en toch op beide tv’s de melding ‘geen signaal’
Net het volgende gedaan. Volgens de instructies die mijn man in de mail had gekregen: menu/instellingen/fabrieksinstellingen

daarna zenders zoeken. Werkte nog niet, had Drenthe geselecteerd. Gaf 0% signaal aan. Toen Groningen geprobeerd. Dat lukte.

Weet niet of de eerste actie nodig was (die van de fabrieksinstellingen)
Ik heb toevallig hetzelfde gedaan. Dus via Menu terug naar fabrieksinstellingen en dan selecteer ik geen provincie maar 'uitgebreid zoeken', dan heb je volgens mij meer zenders. In ieder geval heb ik weer beeld!
Even opnieuw gedaan met uitgebreid zoeken. Heb het idee dat beeld nu beter is. Dank je
Reputatie 7
Badge +28
Hoi allen, fijn dat het weer werkt! Dit is waarschijnlijk het gevolg van gewijzigde frequenties. In Groningen en Smilde zijn de frequenties aangepast. Zie ook Eriks bericht in ons centrale topic: Klaar voor de toekomst: Veranderingen bij Digitenne | KPN Community

@Jeannette64: Is alles bij jou ook weer in orde?
-edit- Ik zie dat je al een eigen topic had aangemaakt en dat het gelukkig weer werkt!

Reageer