Beantwoord

Storingen met antenne funke v4

  • 16 April 2021
  • 9 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo ik heb nog een funke v4 antenne en heb steeds vaker last van storingen.

Beeld valt stil, geluid valt weg en blokkering beeld.

Ik begreep dat er een mogelijkheid is om de antenne om te ruilen voor een nieuwe funke v5 antenne

Mvg

Marco 

icon

Beste antwoord door Marco Heijdeman 25 April 2021, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marco Heijdeman .

Als je klant bent van Digitenne, dan kun je bij slechte ontvangst inderdaad de Funke V5 aanvragen.

 Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +15

@Marco Heijdeman Welkom op het forum. 

Het is natuurlijk erg irritant als je beeld vaak wegvalt tijdens het tv kijken. Wat @Noordzee zegt klopt helemaal. Heb je de mogelijkheid om de gegevens in je forumprofiel in te vullen waar hij om vraagt? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 

Reputatie 1

@Noordzee  @Rutger_ ik heb de gevraagde gegevens ingevuld in de profiel pagina

Mvg

Marco

Reputatie 7
Badge +15

@Marco Heijdeman Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb in dit geval een nieuwe antenne besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk van ons in de brievenbus! Kun je laten weten of het met de nieuwe antenne beter is geworden?

Reputatie 7
Badge +28

 

Als je klant bent van Digitenne, dan kun je bij slechte ontvangst inderdaad de Funke V5 aanvragen.

 

Ik heb in dit geval een nieuwe antenne besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk van ons in de brievenbus! Kun je laten weten of het met de nieuwe antenne beter is geworden?

@Marco Heijdeman 

Heb je de Funke V5 antenne al uitgeprobeerd? 

Heb je nu weer een storingsvrije ontvangst? 

 

Reputatie 1

@Rutger_ Ik heb een mail ontvangen dat hij vandaag bezorgd zou worden maar aangezien ik aan het werk ben weet ik niet of de bezorger al is geweest en ik heb hem dus nog niet geprobeerd

Mvg Marco 

Reputatie 7
Badge +28

 

Als je klant bent van Digitenne, dan kun je bij slechte ontvangst inderdaad de Funke V5 aanvragen.

 

Ik heb in dit geval een nieuwe antenne besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk van ons in de brievenbus! Kun je laten weten of het met de nieuwe antenne beter is geworden?

@Marco Heijdeman

 

@Marco Heijdeman 

Heb je de Funke V5 antenne al uitgeprobeerd? 

Heb je nu weer een storingsvrije ontvangst? 

Reputatie 1

@Noordzee  @Rutger_ 

We hebben de antenne nu 2 dagen uitgeprobeerd en het resultaat is top.

Bijna geen storingen meer en het beeld is ook een stuk beter geworden.

Hartelijk dank voor de snelle service.

Mvg

Marco 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo:thumbsup_tone4:

Graag gedaan en veel plezier met Digitenne.