Vraag

TV zenders weg

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenmiddag, 

Rtl 4,5,7 sbs6 en net5 weg niet meer in de zenderlijst,(stoorde al weken) voor de rest perfect tv

TV uitgezet en weer aan, en opnieuw zenders zoeken, toen kwamen ze terug maar geen ontvangst

Weer zenders gezocht en zenders weer weg!

Antenne staat zoals altijd 

Uitgebreid, handmatig, fabrieksinstellingen terug gezet. 

Heeft iemand de gouden tip voordat ik dit op ga zeggen want ben er nu echt klaar mee

 

Groetjes 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Nabi, wat balen dat je niet alle tv-zenders hebt bij Digitenne! Ik snap goed dat je hiervoor een oplossing wilt, dan kun je weer normaal tv-kijken. Wil je de stappen hier eens doorlopen? Ik hoor graag daarna of alle zenders weer goed werken. Zo niet, wil je me dan vertellen of de zenders helemaal weg zijn of dat je een foutmelding krijgt. Wil je verder eens je antenne telkens een kwartslag draaien om te zien of dat effect heeft? Hoor het graag van je!

Reputatie 1

Hoi job, 

 

Ik heb de buitenmontageset gekocht en alles is opgelost. 

Wat ik alleen niet begrijp waarom ik daarvoor moest betale??

Groetjes

Nabi

Reputatie 4
Badge +5

Fijn dat het opgelost is! De antenne werkt zowel binnen als buiten. Buiten is dus een extra optie en daarom is ervoor gekozen dat je hiervoor een apart een muurbeugel moet aanschaffen. Dat kan ik helaas niet veranderen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag. 

Reageer