Beantwoord

voortdurend komt de melding in het beeld van geen digitenne signaal

  • 5 October 2020
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

sinds dat er een update is geweest voor digitenne is het waardeloos om hier naar te kijken voortdurend komt de melding in het beeld van geen digitenne signaal en dit is niet alleen bij mij diverse mensen bij mij in de buurt hebben hier last van ik overweeg om bij de betaling ook aan te gegeven even geen rekening beschikbaar Wat gaat KPN hier aan doen ??????

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag (oorspronkelijk topic)

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 October 2020, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

@Hans Brozius Wat KPN kan doen is je een nieuwe antenne toesturen als je het oude model nog gebruikt. Het nieuwe model, de Funke V5 heeft een ingebouwd 4G filter waardoor je minder last van storingen hebt dan bij de oude antennes.

Je moet dan even je forum profiel invullen met je adres, om te zien of er een Digitenne account aan gekoppeld is. En hier melden dat je dat gedaan hebt zodat een KPN moderator het verder kan oppakken.

Hieronder een afbeelding van de V5 Antenne

 

En dan ook zorgen dat je een betere (dikkere) coax er bij krijgt, dus niet de 4mm zoals op de foto.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hans Brozius ,

Probeer eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

Dan een paar vragen: 

1/ Wat is jouw locatie?

2/ Staat jouw antenne binnen of buiten? 

3/ Wat voor type antenne heb je? Is dat de Funke V5 (zie foto) hierboven of is het een ouder type? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Hans Brozius 

Heeft de instructie hierboven jou nog geholpen?Â