Beantwoord

Wat doe ik met foutcode e017-0?

  • 25 May 2019
  • 5 reacties
  • 1305 keer bekeken

Wat te doen met deze foutcode?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 May 2019, 08:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Zebug
Kijk voor meer informatie in dit topic:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Reputatie 7
Badge +28
En voor een snellere afhandeling is het ook handig als je je in het door @RBxx genoemde topic ook even meldt.

Voor de zekerheid hieronder nog even de instructie:

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Je zou ook nog kunnen bellen met 0800 - 0402, maar daar staan de laatste tijd lange wachtrijen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Zebug, Welkom hier! Ik zie geen reactie van je in het verzameltopic, maar misschien heb je al gebeld. Anders help ik je alsnog verder. Daarvoor heb ik de gegevens nodig die Noordzee in zijn bericht heeft aangegeven. Uiteraard ontvang ik graag een bericht van je als je dit hebt gedaan. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
En voor een snellere afhandeling is het ook handig als je je in het door @RBxx genoemde topic ook even meldt.

Hoi @Noordzee , omdat je dat in dat topic al duidelijk aangaf, had ik daar geen nadruk op gelegd.

Groeten van Zandvoort aan de Noordzee 😉
Reputatie 7
Badge +28
Klopt @RBxx 👍🏼

Dat had je prima gedaan. Maar aangezien topic-starter dit nog niet gedaan had (en nog steeds niet), leek het me handig om daar (10 uur later) nog even extra op te wijzen.

Vaak wil de klant een snelle oplossing voor het TV-kijken en onze bijdragen helpen de klant daarbij.
Ga dus vooral door om klanten naar dat topic te verwijzen!

Reageer