Beantwoord

Wat heb ik nodig om Digitenne in de caravan te kijken?

  • 5 February 2024
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

Het is me niet geheel duidelijk wat ik nodig heb voor in de caravan digitenne te bekijken.

 

ik heb een tv met ingebouwde t2 tuner.

via de chat gaf iemand aan alleen de ci+ module en niet de nieuwe binnenantenne. Maar de website doet me iets anders vermoeden. Wat is nu juist? Met de tv nog verbonden worden met de losse aparte binnen antenne of niet?

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 February 2024, 16:05

Bekijk origineel

5 reacties

Niet alle tv's met T2 HEVC werken met de module. Wat is het merk en type ?

Bij de module wordt uiteraard ook de antenne geleverd. Zonder antenne werkt het al helemaal niet. 

Digitenne werkt alleen in Nederland. Dus als je de halve EU doortrekt heb je er minder aan. In Duitsland een 10 of 12 tal Duitse zenders. 

In veel landen kun je wel de daar beschikbare FTA zenders krijgen. Maar geen Nederlandse. 

België heeft geen T2 zenders die je als Nederlander kunt krijgen. 

Ofja wou hem vanavond bestellen. Maar als je aangeeft dat de meeste tv’s niet samen met de module werken, is dan de losse tv decoder een betere oplossing?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mike V. ,

Check eerst eens op deze website of jouw TV wel het CI+-module ondersteunt: 

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Als dat zo is, dan kun je het CI+-module bestellen. 

 

KPN levert dan ook direct de antenne en de power-inserter mee. 

 

Ofja wou hem vanavond bestellen. Maar als je aangeeft dat de meeste tv’s niet samen met de module werken, is dan de losse tv decoder een betere oplossing?

 

Staat jouw TV niet vermeld op de website uit de link hierboven? Kies dan voor een losse ontvanger. 

 

 

Eventueel is er ook nog een losse beugel bij te bestellen als je de antenne ergens buiten op jouw caravan wilt monteren: 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2455126/muurbeugel-voor-digitenne-antenne-v6/

 

Zie de foto's hieronder : 

 

 

 

 

Nou meeste. Maar de kans is groter dat het niet werkt dan wel.

Een tv met T2 zonder HEVC werkt helemaal niet. Ook niet met de FTA zenders (NPO/RPO).

Een in Nederland gekochte Samsung (...XXN) werkt niet met de module. 

De ontvanger ZXV7200 wordt geleverd met 230 volt adapter. Er zit een kleine ronde 12 volt aansluiting op. Verder uiteraard antenne en hdmi kabel. 

Let op.

Zowel ontvanger danwel module dienen binnen 7 dagen van ontvangst in gebruik genomen. 

Kan natuurlijk thuis ook al op je huiskamer televisie. 

En daarna niet langer dan 5 weken ongebruikt. 

Reageer