Beantwoord

Wijziging abonnement

  • 12 November 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb een week geleden een wijziging doorgevoerd (digitenne ontvanger ingeleverd en bijbehorend abonnement opgezegd) Ik wil nu dringend iets aanpassen en naar Hussel gaan. kan nog steeds niet. Hoe lang duurt het nog voordat ik weer iets kan wijzigen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 November 2020, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, @wovm. Een wijziging als dit kan een paar dagen duren. Maar ik zou na een week wel verwachten dat het klaar is. Wil je het forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik dit even na.

een paar dagen is nu al 7 dagen. Hoe lang moet ik nog wachten?

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je gegevens, @wovm, ik heb gekeken en de wijziging was vastgelopen in het systeem. Ik heb het dan ook zojuist zelf opnieuw voor je gewijzigd (het verwijderen van de Digitenne ontvanger en het bijbehorende abonnement). Je krijgt bevestiging hiervan per e-mail. De voltooiingsdatum hiervan is de 19e.

Dank voor het ingrijpen. De genoemde mail is inmiddels binnen en ik wacht dus tot na de 19e om mijn abonnement aan te passen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, als je nog verdere aanpassingen wilt doen, dan kan je dat inderdaad op of net na de 19e doen zodra deze wijziging is voltooid :)