Beantwoord

E-mail werkt niet meer

  • 8 July 2019
  • 11 reacties
  • 235 keer bekeken

Ik ben sinds 13 juni overgestapt van Telfort naar KPN.
Nu gaat het al vanaf het begin mis. Eerst slechte WIFI hiervoor een monteur gehad. Dit opgelost geen televisie meer. Nieuwe kastjes ontvangen probleem het zelfde. Ook hiervoor een monteur geweest deze heeft het glasvezelkastje vervangen en hiermee het probleem verholpen. Ik zou terug gebeld worden niet gebeurd. Nu is mij bij het aanvragen van het abonnement gezegt dat mijn telfort e-mail adres zou blijven bestaan. Daarom heb ik niets door gezet naar een ander e-mail adres en ook nergens een nieuw e-mail adres doorgegeven. Nu is mijn Telfort mail adres dus wel vervallen, en ben ik al mijn mails kwijt ook erg belangrijke e-mail. Contact gehad met telfort met kpn en in de winkel geweest niemand die iets kan betekenen. Ik ben nog geen maand klant maar nu al erg ontevreden en ook zeker niet van plan mijn abonnement door te laten lopen als deze is verlopen volgend jaar.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 July 2019, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Rinske141 , alleen bij KPN kun je je e-mailadres(sen) behouden als je daar weggaat door een apart e-mail-abo te nemen. Bij alle andere providers, inclusief Telfort, ben je meteen je e-mail-adres(sen) kwijt na einde abo. Staat ook duidelijk in de voorwaarden, die bijna geen mens leest.
Dat je je e-mails kwijt ben is jammer en lastig, maar had je kunnen voorkomen door de e-mails te downloaden op je computer of uit te printen. Alleen afhankelijk zijn van de webmail is een zeer gevaarlijk iets, zoals nu wel blijkt.
Hoi @Rinske141 . Welkom op het forum!
Wat een vervelende binnenkomst! Ik kan me goed indenken dat dit een behoorlijke domper is.
Helaas kan ik geen e-mail adressen terughalen (althans niet de inhoud van een e-mailbox ). En zeker niet van telfort, moet ik tot mijn spijt zeggen. Ik betreur dat dit is gezegd want dit is zeker geen proces.
Wat kan ik op dit moment vanuit KPN voor je doen? Werken alle diensten nu naar behoren?
Hoi @Erwin_ eindelijk na een maand werkt alles weer.
Aleen zou ik vorige week terug gebelt worden wat ook niet gebeurt om na te gaan of alles werkt. En compensatie te regelen aan gezien we zolang niet optimaal gebruik hebben kunnen maken. Ik ga er zelf ook niet meer voor bellen ben er wel klaar mee.
Hoi @Rinske141 . Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik kan doen.
HHoi @Erwin_ ik heb mijn profiel geupdate
@Rinske141 Dank daarvoor!
Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Nogmaals excuses voor hoe het verlopen is. Ondertussen zijn we via een privégesprek een bedrag overeengekomen. Ik heb dit zojuist verwerkt.
Als er in de toekomst, onverhoopt weer iets misgaat laat het mij weten en dan ga ik mijn uiterste best doen!
Reputatie 3

Bij overgang van Telfort naar KPN (internet tv enz.:

Mijn vraag:

Is het (nog)niet mogelijk, dat het bestande mailadres van Telfort en Lijbrandt blijft bestaan ?

Heel graag een reactie !

Bij voorbaat dank!

Jij  bedoelt dat je op termijn automatisch overgaat naar KPN? Je e-mail adressen gaat gewoon mee naar KPN, @Ffocus . 

Lijbrandt herken ik niet direct, maar ik ben dan ook geen telfort expert.  Heb je die nu als aliassen bij je telfort abonnement?

 

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie.

Tsja.. Eerst Tiscali.. Overgenomen door Telfort.. Telfort binnenkort over naar KPN.

De mailadresssen blijven bestaan... 

Mijn vraag had niets te maken met mailadressen o.i.d.

Mijn vraag was:

Zijn er mogelijkheden om op een bepaalde manier de sip ‘s te koppelen, zodat bij bezet, het ink. gesprek aut. Naar de 2 e lijn gaat ?

Bij Tiscali was dit wel mogelijk.

Al vanaf het eerste begin een abo bij Tiscali 

Binnenkort KPN...;)

 

Bij overgang van Telfort naar KPN (internet tv enz.:

Mijn vraag:

Is het (nog)niet mogelijk, dat het bestande mailadres van Telfort en Lijbrandt blijft bestaan ?

Heel graag een reactie !

Bij voorbaat dank!

Dat was toch écht jouw vraag, @Ffocus  ;-)

Maar ik begrijp dat je nog een andere vraag hebt over sip accounts? Heb jij meerdere vaste nummers bij je abonnement? Want dan kun je in principe gewoon doorschakelen bij bezet. 

Er is verder ‘onderwater’ niet zo veel mogelijk met sip accounts. Of je moet er voor kiezen om een eigen router te gaan gebruiken bij KPN. Dan zijn er vast meer mogelijkheden. 

Lees hier meer: https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vrije-modemkeuze-bij-kpn-490647

Â