Beantwoord

factuur adres wijzigen e-mail only lukt niet

  • 17 July 2021
  • 15 reacties
  • 208 keer bekeken

Badge

Ik had een compleet glasvezel abonnement bij KPN, ik ben verhuisd en heb mijn abonnement omgezet naar e-mail only. Dat ging natuurlijk eerst fout en uiteindelijk lukte het wel. Nu is het probleem alleen nog dat de factuur voor e-mail only nog op het oude adres staat.

Zelf kan ik dat vreemd genoeg niet veranderen in Mijnkpn

Dus maar weer over gebeld en het werd terstond voor mij veranderd ….. dacht ik, want het staat nog steeds op het oude adres. 

Wie helpt mij om dit kleine maar belachelijke probleem op te lossen?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 July 2021, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wanneer heb je het veranderd en wanneer kwam de factuur? De factuur wordt altijd enkele dagen voor dat hij gestuurd wordt al gemaakt dus het kan zijn dat daar nog oude gegevens op staan. Mijn mijn advies is om te wachten op de volgende en anders even nogmaals bellen met 0800-0402.

Badge

Dat de kpn het voor mij veranderd dacht te hebben is ongeveer 3 maanden geleden. Die man van de kpn kreeg het niet 1,2,3, voor elkaar en meende dat het hem uiteindelijk toch gelukt was. 

Het is volgens mij een fout in het systeem zelf, dat dit niet zomaar kan. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Abbedego, welkom hier.

Ik ga me hier in verdiepen. Zou je je profiel willen invullen met zowel je oude als je nieuwe postcode? 

Badge

Dank je voor je reactie, Alex. Profiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie wel de postcodes maar niet de huisnummers. Zou je dat ook even willen invullen en mij een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 

Badge

@Alex_P ik had één huisnummer ingevuld, nu heb ik zowel het oude als het nieuwe huisnummer ingevuld. Alvast bedankt voor de moeite!

Reputatie 7
Badge +24

Godje, dit gaat helemaal verkeerd zo. Ik zie nu wel het huisnummer maar niet de rest. 

Zou je het als volgt willen invullen? Als voorbeeld: oude postcode 1234XX 34, nieuwe postcode 5678XX 78? 

Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Badge

@Alex_P Beide postcodes had ik al ingevuld maar ik had haakjes gebruikt, misschien dat dit problemen gaf in de weergave.

Haakjes zijn nu weg.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. 

Heb het nu wederom aangepast. Wil je nog een nieuwe factuur afwachten? Mocht dat ook niet lukken, dan moet ik toch de technische jongens aanspreken. :relaxed:

Badge

@Alex_P 
Fijn dat je het hebt willen aanpassen, ik zal de volgende factuur afwachten. 
Zal vast wel goed komen, nu. 👍

Badge

Dankjewel. 

Heb het nu wederom aangepast. Wil je nog een nieuwe factuur afwachten? Mocht dat ook niet lukken, dan moet ik toch de technische jongens aanspreken. :relaxed:

Helaas, vandaag na 17 dagen een nieuwe factuur ontvangen met alweer het oude adres op de factuur.

Ik zal toch niet de enige in Nederland zijn met dit probleem? 

Badge

Jammer dat de technische jongens van de KPN blijkbaar niet in staat zijn om dit lullige probleem op te lossen.

Reputatie 7
Badge +24

Jammer dat de technische jongens van de KPN blijkbaar niet in staat zijn om dit lullige probleem op te lossen.

Dit is zeker lullig. Ik sta nu in contact met onze technische mensen, in het systeem is het namelijk wel aangepast, maar op de een of andere manier komt dit niet goed op de factuur. Dat zijn we aan het onderzoeken. Ontzettend sorry, ik vraag nog even geduld. 

Badge

Die technische jongens kunnen volgens mij wel wat bijscholing gebruiken want er staat nog altijd het oude adres op de factuur. Vermoeiend dit.

Badge

De techinische jongens hebben het blijkbaar al opgegeven, dan geef ik het ook maar op …….