Beantwoord

glasvezelabonnement

  • 5 August 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

GLASVEZELABONNEMENT

***

***

***

voor de zoveelste keer stuur ik kpn dezelfde mededeling per e-mail:

ik zie ervan af om op 12 augustus 2020 het glasvezelabonnement te nemen,hierover gingen diverse e-mailtjes vooraf per:noreplply@kpn.comĀ  echter liet kpn hierop niets horen of lezen,we hebben ons te enthhousiast aangemeld maar op tijd (zie de allerĀ eerste afmeldings e-mail) voor 12 augustus 2020 e.e.a. uiteengezet.ik vraag kpn beleefd mij nog te berichten van de ontvangst en stopzetting van een glasvezel abonnement waarvan bovenstaand abonnementsnummer vermeld staat !

Ā 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 5 August 2020, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Heb je die naar noreply@kpn.com gestuurd? Die komen helemaal niet aan. Als je niks anders gedaan hebt zal je (wens tot) annulering dus nog helemaal niet bekend zijn.

Beste en snelste is even bellen. Dat is een gratis nummer: 0800-0402

Zeg dan bv ā€œik wil mijn aanvraag annulerenā€. Dan krijg je daarna iemand aan de lijn v.d. juiste afdelingā€¦

Meer info: kpn.com/annuleren.

Reputatie 4
Badge +2

In ander forum de vraag stellen? Dit forum gaat over email

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @AANWEETERINGS, welkom hier.Ā 

Als je die berichten naarĀ Ā noreply@kpn.comĀ hebt gestuurd zal daar inderdaad weinig mee gebeuren, de naam zegt het al.Ā 

Ik denk wel graag mee. AlsĀ ik het goed begrijp wil je je aanvraag voor glasvezel annuleren.Ā Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik nakijken hoe het nu precies staat.Ā :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +24

In ander forum de vraag stellen? Dit forum gaat over email

Ā 

Ik heb het verplaatst naar het juiste subforum.Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā