Beantwoord

Melding technische storing webmail

  • 29 November 2019
  • 8 reacties
  • 183 keer bekeken

Nog steeds heb ik geen Webmail meer, ‘technische storing’… (staat erbij).

Wachtwoord al aangepast, andere browser geprobeerd,…

 

Wat te doen? B.v.d.!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 December 2019, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Welke uploads heb ik nodig? Ik kan er nog steeds niet bij op mijn iMac.

B.v.d.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Wilhelmus-D, welkom! Je hebt een versie hoger dan High Sierra  nodig. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier.

Helaas. Geen verbetering. Inloggen lukt me nog steeds niet. Suggesties? Bvd

Reputatie 7
Badge +30

Welke OS versie heb je dan nu? En in welke browser probeer je het nu? Gaat het om het @ hetnet.nl e-mailadres waar je ook je KPN ID aan gekoppeld hebt?

Reputatie 7
Badge +30

Heb je nog tijd gehad om er naar te kijken? Ik help je er graag verder mee :-).

Vandaag ook geconfronteerd met de besproken melding. Ik probeer al een aantal keren met met safari op KPN webmail in te loggen, wat niet lukt als gevolg van een technische storing. Heeft het te maken met mijn Safari versie? (13.6.1)

Reputatie 2

Er is storing met de webmail, misschien lukt het later wel?

https://forum.kpn.com/storings-en-phishingsmeldingen-25/storing-kan-niet-inloggen-webmail-507841

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MarcelloM, welkom! Er was inderdaad een storing. Is jouw probleem nu verholpen? Zo niet, wil je dan een eigen topic aanmaken met jouw probleem en de melding die je krijgt? We helpen je graag.