Beantwoord

Planetmail instellen op mobiel

  • 17 July 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Zelfde probleem: sinds vorig jaar okt. problemen met m`n planetmail op mijn mobiel.

Op aanraden van kpn medewerker zelfs hele account verwijderd. Daarna opnieuw aangemaakt, maar kan sindsdien de mail helemaal niet meer ingesteld krijgen.

In de loop van het afgelopen half jaar  zo`n 5-6 keer gebeld en gechat met helpdesk en diverse “oplossingen” aan gereikt gekregen.

Alle mogelijkheden geprobeerd t/m nieuwe gebruikers nm en wachtwoord tot heden geen mail op m`n mobiel. Vreemd genoeg werkt de mail op m`n PC normaal.

Denk niet dat het ooit goed komt. Slechte zaak van KPN. 

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 23 July 2020, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @telebert. Ik kan heel goed begrijpen dat je er na zo vaak een beetje moedeloos van wordt. Dit klinkt toch echt als een probleem bij het instellen van het e-mailaccount. Je hebt de toestelhulp vast en zeker al wel eens gebruikt., toch? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? Om welk toestel + type gaat het? 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb niets meer van je gehoord @telebert dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Een medewerker van KPN is bij mij thuis geweest maar kon ook geen oplossing geven.

Zijn advies “koop een nieuwe telefoon”

Dat wil ik wel doen maar dan loop ik het risico dat het nog niet werkt.

Daarom heb ik het opgegeven.

Ik heb het gevoel dat tijdens de wedstrijd de spelregels veranderd zijn: immers alles werkte tot KPN e.e.a. in de techniek aangepast heeft. (dit is wat een medewerker me in nov. al eens verteld heeft). 

Groet van een ontevreden klant.