Beantwoord

Alias wijzigen

  • 27 January 2019
  • 9 reacties
  • 202 keer bekeken

Met de aanwijzingen om bij het alias te komen, teneinde die te wijzigen kom ik er niet.
Kan ik daar wellicht tips voor krijgen ?
icon

Beste antwoord door stomata 8 February 2019, 17:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @stomata. Helaas is het niet mogelijk om een alias te wijzigen. Wat je wel kan doen is een nieuwe alias aanmaken en daarna de oude verwijderen. Vergeet niet om belangrijke mailtjes door te sturen naar het nieuwe adres. Natuurlijk kan je het oude e-mail adres ook ernaast blijven gebruiken. 🙂
Bedankt voor je tip.Vreemd is het wel.
ik moet dus een nieuw alias maken en koppelen aan een nieuw mailadres of kan ik dat weer koppelen aan hetzelfde mailadres ?
Vikash. Ik lees nu pas goed je reactie. Vraag is hoe ik een nieuwe alias kan maken. Ik kan enkel een nieuw mailadres maken. Hoor graag.
Reputatie 7
Badge +21
Een alias is een extra 'postvak' voor een e-mailaccount. Je hoeft niet per se een nieuw e-mail account aan te maken. Als je op deze pagina inlogt met jouw KPN ID, krijg je een overzicht te zien van alle e-mail account en kan je een alias aanmaken. Zie afbeelding hieronder.

Vikash, dank voor je reactie.
Omdat ik een hernet account heb is het feitelijk toch een nieuw adres. Ik kan alleen een kenmail adres aanmaken. Ik wil mijn hernet adres behouden. Graag reactie hoe dat te regelen.
Reputatie 7
Badge +21
Zou je in een privébericht willen aangeven onder welk e-mailaccount een alias toegevoegd moet worden? Ik zal voor je uitzoeken of ik de mogelijkheid om dit voor jou te regelen. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@stomata Is het gelukt om het e-mail adres op de juiste manier te configureren?
Uiteindelijk heb ik een nieuwe versie van microsoft for mac geïnstalleerd en kon ik de gebruikersnaam wijzigen
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je de naam van het e-mailaccount in Outlook uiteindelijk toch nog hebt kunnen wijzigen. ☺️

Reageer