Beantwoord

Beperkte eigenschappen in cursief gedrukte map in webmail

  • 7 September 2021
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 1

De naam van een van mijn mappen in Webmail is cursief 'gedrukt'. Als ik erop klik zie ik geen e-mails - en die staan wél in die map, dat zie ik als ik de map open in Outlook. Ook zijn de eigenschappen van die map beperkter dan bij andere mappen het geval is. Weet iemand wat dit betekent?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 September 2021, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @NOPS. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat één van jouw mappen in webmail cursief en leeg zijn. Ik heb hier niet gelijk een antwoord op en wil je daarom vragen om een screenshot hiervan te maken en te delen in dit topic. Wellicht wordt het dan duidelijker en kan ik of een andere forumgebruiker jou hierin verder helpen. We horen graag van je! :relaxed:

Reputatie 1

Ik heb inmiddels het probleem ‘opgelost', nou ja: omzeild. Ik heb een nieuwe map gemaakt in Outlook met dezelfde naam, maar met een 2 erachter. Vervolgens daar de mails van de oorspronkelijke map naartoe gekopieerd.  De nieuwe map met 2 erachter is nu niet cursief gedrukt in Webmail en heeft nu ook alle eigenschappen c.q. functionaliteiten. Vervolgens heb ik de oude map verwijderd - maar dat is nog niet gelukt, die is nog steeds cursief afgebeeld en kan ik niet verwijderen - heeft ook die beperkte functionaliteiten. Ik denk dat het iets te maken heeft met de plaats waar die cursief afgebeelde map staat, w.s. niet op de Server imap.kpnmail.nl, waar alle andere mappen en mails wél op staan. Er wordt dan w.s. niet goed gesynchroniseerd. 

Reputatie 7
Badge +21

@NOPS Wat goed dat je het op die manier hebt verholpen. Zou je het e-mail adres en naam van het mapje dat verwijderd moet worden willen achterlaten in het ‘Persoonlijke Opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel? Ik zal dit intern doorzetten naar een achterliggende afdeling en vragen of zij de mogelijkheid hebben om dit mapje voor jou te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 1

Wat mij betreft hoeven die door mij verwijderde mappen niet definitief verwijderd te worden. Ik wil graag weten hoe het komt dat een bepaalde map op mijn PC in Outlook maar beperkte eigenschappen heeft, dat die map in Webmail cursief gedrukt staat, en dat ie op mijn iPad lichtgrijs wordt vermeld. Als ik weet hoe dat komt, dan kan ik het misschien ook voorkomen en/of verhelpen. E-mailadres is ********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Het is lastig om te achterhalen waardoor deze situatie is ontstaan. In z’n algemeenheid kan worden gezegd dat een mail cliënt zoals Outlook bij het aanmaken, kopiëren en verplaatsen van mappen diverse opdrachten zou moeten sturen naar de mailserver om tot het gewenste resultaat te komen. Dit kan door allerlei omstandigheden wel eens mis gaan. De webmail zal een map cursief laten zien als de map niet toegankelijk is voor de webmail applicatie. 

Reputatie 1

Dank voor de moeite. Helaas lost jullie 'antwoord' niet alles op; ik zit nog steeds met hetzelfde probleem op mijn iPad. Daar zijn een paar mappen 'grijs', die kan ik niet bewerken. Op webmail via mijn desktop is alles nu normaal en heb ik enkele cursief weergegeven mappen, die in de prullenbak stonden, kunnen verwijderen.