Vraag

De identiteit van pop.kpnmail.nl kan niet worden geverifieerd

  • 11 April 2024
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik krijg steeds weer de navolgende melding op mijn Iphone 11. “Serveridentiteit niet gecontroleerd, identiteit van pop.kpnmail.nl kan niet worden geverifieerd. Ik heb al diverse malen mijn account verwijderd, maar ik blijf de melding houden.  Gaarne hulp


5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Henkie10 

 

Is het ondertussen al gelukt?

Je kan proberen of het via de toestelhulp voor iPhone 11 wel lukt om de juiste instellingen te doen: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/e-mail/handmatig-instellen/device/apple/iphone-11-met-ios-17-model-a2221/os-selection

 

Is er een reden dat je via POP je mail wilt ophalen?
Zeker bij een mobiel toestel (wat je kan verliezen of wat gestolen kan worden) is het handiger om IMAP te gebruiken, dan blijven alle mails (ook de verzonden mails) op de KPN mailserver staan en zijn ze bijvoorbeeld ook allemaal via webmail beschikbaar.

Hoi, natuurlijk heb ik liever IMAP, maar bij zowel IMAP als POP, krijg ik dezelfde melding (nog steeds)

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Henk Zwartjes, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Spijtig genoeg durf ik je niet direct te vertellen waar het hier precies fout gaat. Een tijdje geleden hadden we wel een soortgelijk topic, wellicht dat je hier iets aan hebt? Ik zou je willen aanraden om dit topic eens door te nemen en kijken of je hier wellicht iets aan hebt!

Bedankt voor je antwoord/suggestie, maar de betreffende topic had ik al gezien en heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ik blijf de melding houden. 

Reputatie 2
Badge

het makkelijkste is om een onafhankelijk email adres aan te maken zoals gmail, hotmail enz, dan ben je niet afhankelijk van de kpn servers.

als je dit evt heb aangemaakt,kan je evt de bestaande emails importeren in je nieuwe emailbox.

 

je kpnmail is je hoofd email adres, die verander je dan in een onafhankelijke.

Reageer