Ik heb een aantal verschillende mailboxen bij KPN waaronder aliassen hangen. Voor verschillende doeleinden gebruik ik verschillende adressen. Nu moet je in de Webmail voor elke mailbox opnieuw inloggen. Dat vind ik niet handig, dus heb ik ooit ingesteld dat de emails uit mailbox 2 automatisch doorgestuurd worden naar mailbox 1. Dan hoef ik alleen maar in te loggen in mailbox 1.Â
In het begin ging dat prima, maar nadat ik een aantal nieuwe aliassen had aangemaakt in mailbox 2, krijg ik de mails uit mailbox 2 twee keer binnen. Niet in de Webmail, maar alleen in de fysieke Outlook op mijn pc. (niet Outlook.com)Â
P.S. Ik heb in Outlook al het vinkje weggehaald bij bezorgen van mails met de aliassen uit Mailbox 2, maar dat hielp niet. En het instellen van direct verwijderen van de mail op de server na downloaden hielp ook niet. [Dat waren de tips op de website van PCSchoone en hun advies is meestal precies goed. ]
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? [Overigens kan ik ook nergens meer in mijn KPN account zien hoe ik dat automatisch doorsturen kan wijzigen … ] Dank.Â
Beste antwoord door GeSp
Bekijk origineel