Beantwoord

E-mail account per abuis verwijderd

  • 9 February 2019
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Onder mijn mailaccount mag je meerdere mailadressen hangen. Met het verwijderen van niet gebruikte mailadressen is een mailbox verwijderd die had moeten blijven bestaan. Het account geeft nu aan dat de mailbox wordt gedeactiveerd.
Via de chat kan ik niet geholpen worden om de deactivatie tegen te houden. Is er een mogelijkheid om dit te doen?
icon

Beste antwoord door NH123456 10 February 2019, 10:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Bedoel je dat een alias verwijderd is die niet verwijderd had moeten worden?
In dat geval zijn er dus geen mails verloren gegaan omdat die nog onder het emailaccount zelf en de andere aliassen benaderbaar zijn.
In dat geval zou een KPN medewerker de quarantaine periode van 3 maanden kunnen inkorten tot 0 dagen zodat je de alias direct weer onder jouw emailaccount kunt plaatsen.

Hopelijk zal er snel iemand van KPN reageren om jou hierbij te helpen.
Dat bedoel ik inderdaad web. Je antwoord klinkt hoopvol, ik hoop dat er inderdaad snel iemand van KPN reageert.
Heb net met de klantenservice gebeld en toen konden ze de alias gelukkig wel terugvinden. En hij is weer geactiveerd. Alleen zijn alle mails in de mailbox wel verwijderd. Maar daar is helaas niets aan te doen.
Reputatie 7
Als het een e-mail alias betrof (Extra e-mailadres) dan zouden die mails eigenlijk nog in de mailbox van het e-mailaccount moeten staan.


Kan het zijn dat jouw e-mail alias nu als apart e-mailaccount is teruggezet?


Dat zou namelijk verklaren waarom oude mails niet zichtbaar zijn, maar zoals gezegd, zijn ze dan nog wel onder het e-mailaccount zichtbaar waar e e-mail alias toe behoorde.

Als het oorspronkelijk ook al een e-mailaccount was, dan zijn de oude mails inderdaad niet meer terug te halen.
Bedankt voor het meedenken maar het was inderdaad een e-mail account helaas.

Reageer