Beantwoord

e-mail adres hetnet onderbrengen bij kpn mobiel abonnement of xs4all abonnement tv en internet

  • 16 October 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Beste lezer,

 

omdat ik in min mijn oude huis KPN internet ging opzeggen was ik genoodzaakt een email only abonnement voor mijn hetnet.nl e-mailadres te nemen. Daar betaal ik nu €7,50 per maand voor. Is het mogelijk dit e-mailadres nu onder te bregen bij een van mijn andere kpn producten?

Ik heb een kpn mobiel abonnement en een xs4all abonnement televisie plus internet. 

 

Hoor het graag.

Vriendelijke groeten,

Pieter Buwalda

icon

Beste antwoord door Raymondt 16 October 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Gozewijn26 , email accounts worden alleen aan thuis-abo's gekoppeld dus je zou aan xs4all kunnen vragen of dat bij hen ook kan in dit geval.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Pieter,

Welkom! Helaas is dit niet mogelijk, omdat we de e-mailadressen niet aan het mobiele abonnement kunnen koppelen (zoals JanD al aangeeft), en koppelen aan het xs4all abonnement gaat ook nog niet. Straks wanneer de xs4all verbinding een KPN verbinding wordt, is dat uiteraard wel weer mogelijk.

 

Beste Raymondt,

 

dank voor je antwoord. Jammer dat het niet mogelijk is.

 

Hartelijke groet,

Pieter