Vraag

E-mail ophalen/versturen op Watch lukt niet

  • 2 April 2024
  • 29 reacties
  • 821 keer bekeken

Badge +2

Hallo! 👋 Mensen van het Forum !

 

Een bijzonder “ probleem “ KPN mail lijkt het niet te doen ? Als ik een mail wil versturen, geeft hij ook aan dat er geen mail account is… De 4G verbinding op de Watch is verder actief.. wat zou het zijn?

 

 


29 reacties

Badge +2

14-4 Sinds gisteren ontvang ik wel mail’s & kreeg ik een notificatie . 🙄🙌

Mijn idee heb ik niks veranderd dus ik denk dat ik kan zeggen dat het niet in het horloge zit, En dus ook geen rede heb om het ding terug te brengen en een nieuwe te vragen.

Personeel in de winkel ( Vlissingen ) ook bezocht want het was toch mooi weer hier in het Zeeuwse.

Helaas ging de beste man opzoek bij Coolblue hoe & wat met de mededing ‘’ Wij zijn geen service desk ‘’ en heeft een ticket voor me aangemaakt. 

Situatie is erg bijzonder helaas maar goed ik heb die grapjes wel wat vaker specifieke gevallen ik hou er van. 

Moet zeggen dat ik tot nu het ook bijzonder vind dat er niemand is geweest die zegt joh… Ligt het niet aan de verbinding? Ik gaf ook aan in de winkel dat dat te proberen valt, maar dat konden ze daar niet doen hij had het er ook steeds over dat de simkaart er opnieuw in moest? Ik heb geen flauw idee waar ik dan die in moest doen maar prima joh.

Nu zou ik binnen 2 werkdagen gebeld worden 🤞ben benieuwd.

Rare is nog altijd dat iCloud mail zo ie zo altijd heeft gewerkt want Apple? ( geen idee ) 

En nu dan lijkt er toch wat binnen te komen…. Mijn gok is toch dat het in de verbinding zit.

De boodschap dat het ding dus stuk zou zijn dat is gelukkig niet zo ;).

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap wel dat je dat zou denken, de verbinding was echter al goed. Ik ben ook verrast dat het nu wel werkt en kan ook waarderen dat je er toch om kunt lachen. 

Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat het nu goed werkt, vooral zo houden dus wat instellingen betreft. 

Badge +2

Ik snap wel dat je dat zou denken, de verbinding was echter al goed. Ik ben ook verrast dat het nu wel werkt en kan ook waarderen dat je er toch om kunt lachen. 

Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat het nu goed werkt, vooral zo houden dus wat instellingen betreft. 

Dat het goed werkt wil ik nog niet zeggen maar er is iets van beweging in gekomen… ? Hoe geen flauw idee.

Mail’s komen op de Watch traag binnen. & Mail ophalen ( Crown naar benden ) geeft nog steeds geen resultaat > zojuist bijgewerkt. Maar blijft steken op geen verbinding. Ook als ik een mail wil typen “ spreken “ krijg ik de melding er is geen mail account beschikbaar, in verbinding met mobiel lukt het wel. 
Ben al blij dat het inderdaad niet zo is dat het echt aan de horloge ligt & hij idd stuk zou zijn. 
Nu nog wachten op een telefoon 📞 en kijken wat daar uit komt. 
 

Badge +2

Zojuist gebeld door iemand van KPN konden niks voor mij doen… Waarom dan een ticket aan laten maken 🤔🥱 Kon alleen kijken of de instellingen goed stonden.

Het opnieuw instellen van de multi sim werd niet geadviseerd want het werkt verder allemaal ? Prima alleen mail niet. 
Ik ben op een punt dat ik het ook niet meer weet … En het toch iets in de verbinding zit ( of bij KPN ) ICloud mail is de enige wat wel binnen komt dus het werkt aan de Appel 🍏 kant. 
Advies was ook om een browser te gebruiken op de Watch & het zo te doen ja joh.. 

Eind van de dag is het gelukkig maar een mail en luxe probleem, maar de manier waarop het allemaal moet is erg jammer.

Wat heb je aan een klantenservice als niemand echt een idee heeft , & verkeerde informatie verstrekt je toestel is stuk of de aan aanbieder instellingen zijn niet goed , 🙄 Mocht het echt een beperking zijn van of Apple , of KPN vind ik het jammer dat er tot nu niemand is die dit eerlijk kan toegeven zonder gelul.


( Topic mag van mij ook verwijderd worden )

Reageer