Beantwoord

e mail verzenden werkt niet. ontvangen wel.

  • 22 January 2019
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

windows 10 email app:verzenden werkt niet. verschillende e mail clients geprobeerd,werkt ook niet,
kan wel mail verzenden met kpn webmail.ook gmail werkt.
Heb alle instellingen nagelopen,kan niets ontdekken.
Wat kan de oorzaak zijn?
icon

Beste antwoord door Raymondt 24 January 2019, 14:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi FransHardy,

Vervelend dat het niet lukt om e-mail te verzenden. Krijg je bepaalde foutmeldingen te zien wanneer je het toch probeert? Zo ja, wat is de exacte foutmelding?
Dank voor de reactie raymondt.
De melding wat ik krijg is steeds :omdat het bericht niet verzonden kon worden is bericht in de map concepten geplaatst.
Tot voor enkele weken werkte alles normaal.
Ik heb al een schone install van windows gedaan,helpt ook niet.
Account verwijderd,opnieuw geinstalleerd,helpt niet.
Weet niet wat ik nog moet doen.
vr.gr. Frans.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi FransHardy,

Het lijkt erop dat de instellingen van je mailaccount er niet goed in staan, alhoewel de foutmelding vrij generiek is, en niet exact aangeeft wat het exacte probleem is. Mijn tip is om het e-mailaccount te verwijderen, en deze opnieuw aan te maken volgens het stappenplan op deze link.

Eventueel kunnen mijn collega's van de klantenservice je hier ook telefonisch doorheen loodsen, je kunt deze (indien nodig) bellen op het telefoonnummer 0800-0402.

Laat je even weten of het gelukt is?
Hallo Raymondt.
Laatste update.Contact gehad met helpdesk en na veel zoeken bleek dat mijn account geblokkeerd was door kpn abuse team.dit was bij niemand bekend,heb ik ook geen bericht van gehad.
Is nu wel in orde gekomen gelukkig.
Bedankt voor het meedenken.
met vr. gr. Frans Hardy.

Reageer