Beantwoord

e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar

  • 10 November 2020
  • 8 reacties
  • 214 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg steeds een pop-up om mijn wachtwoord op te geven in mij account via Outlook. Het lijkt wel of er ineens een ander wachtwoord staat. Op de webmail kom ik wel in de mailbox maar kan ik niets versturen en er komt niets binnen. Wat moet ik doen? Via de KPN-website zie ik geen oplossing en er is ook geen mogelijkheid om te bellen of zo. Via MijnKPN krijg ik de mededeling “ e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar” als ik het wachtwoord probeer te veranderen.

icon

Beste antwoord door Erik Korthof 15 November 2020, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1

Ik krijg die pop-up ook, maar via webmail staat er dat de mailbox tijdelijk niet bereikbaar is.

Er zal dus wel een storing in de mailservers zitten. Wachten dus tot e.e.a. is opgelost.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Erik Korthof en @EdwinV3432, lukt het inmiddels weer om in te loggen op de e-mail via Outlook en/of webmail? Er is momenteel geen storing bekend wat de e-mail betreft, dus ik hoop dat het bij jullie ook weer werkt!

Reputatie 1

Het lukt weer helemaal. het bleek inderdaad een storing bij de KPN en gelukkig geen foute zaken met mijn mail account. Ik heb het wachtwoord voor alle zekerheid wel veranderd.

Reputatie 1

Hoi @Erik Korthof en @EdwinV3432, lukt het inmiddels weer om in te loggen op de e-mail via Outlook en/of webmail? Er is momenteel geen storing bekend wat de e-mail betreft, dus ik hoop dat het bij jullie ook weer werkt!


Jazeker, het was diezelfde dag al opgelost. Was alleen vergeten te melden :grin:

Reputatie 1

Goedemiddag, 

Ik krijg telkens de melding dat er verbinding gemaakt moet worden door het bevestigen van de mailadres en wachtwoord. Nagekeken in de Mijn KPN omgeving, krijg ik bij een aantal e-mailboxen ook de melding dat de deze ” tijdelijk niet beheerbaar zijn”. Ik kan ook geen webmail openen.

Wanneer wel?

 

Groet,

 

Reputatie 7
Badge +21

hallo @Bruinink 

Er is een storing gaande, houd dit topic in de gaten.

 

Reputatie 1

Ik heb dezelfde melding en kan dus niets doen. Was Telfort maar zelfstandig gebleven, ik heb alleen maar problemen met KPN sinds de overname.

Ik heb dezelfde melding en kan dus niets doen. Was Telfort maar zelfstandig gebleven, ik heb alleen maar problemen met KPN sinds de overname.

hier precies hetzelfde….